31 Mac 2009

JUMPA RAKAN RAKAN CYBER LAGI..

Pertemuan yang pertama......

Hana, Dr.Inahar,Ct Delima,Kakintan dan Fieza Nordin


Dari kiri Ina KL, Dr.Inahar,Nyczar 686, Ct Delima dan tuan rumah...



Kakintan dengan "handbag" Marsya Damia"
Fieza dengan Mierza yang comel....


Antara yang hadir Hana, Ina, CT Delima, Fieza Nordin


Ketiga tiganya belum pernah bersua...Hana, Inahar dan Ct Delima.

Bulan ni (March)....bolih dikatakan bulan ber"gather gather"....seronok juga dapat berjumpa macam ni....kali ni dapat bersua muka dan berkenalan pula secara realiti nya bersama sama dengan empat orang lagi rakan rakan cyber...iaitu Hana....Inahar....Ct Delima dan juga Fieza Nordin....yang lain tu dah 2/3 kali bersua..antaranya Ham (airuti)...Niza (nyczar686) dan juga Roslana (Ina KL)....Sedari jam 12.30 tengahari kami bertemu berlarutan sehingga jam 3 petang bertempat DiAlpha Angle, Wangsa Maju.... mana tak nya bukan senang nak berjumpa dengan diorang ni....terutama Hana yang jauh merantau ketika ini iaitu dari Jepun....yang lain lain tu sekitar KL dan Selangor saje....Gathering kali ni Kakintan terpaksa bawa "handbag"
sebab waktu tu hari Isnin....time orang bekerja...jadinya bawa jelah siMarsya Damia ni...Nasib la Marsya tak buat "perangai" sangat semalam....dia pun rasa pelik gaknya sebab selama ini tak pernah melalui "pengalaman" sebegini....kepada adik adik cyber semua...sesungguh nya pertemuan dengan anda semua adalah satu pengalaman yang tak kan dilupai sehingga keakhir hayat...semoga pertemuan dan persahabatan ini akan kekal selamanya .....insyaallah....

4 ulasan:

  1. Pertemuan x dirancang akan berakhir dengan kegembiraan dan kebahagian..insyAllah satu nanti kita jumpa lagi ya k.intan..peramah betul k.intan ni suka Ct muahh!!

    BalasPadam
  2. seronok nye....nnti turun JB lak kak intan,leh kita gather2 lak eh...

    BalasPadam
  3. huhuhu...kat sini pun gmbr gather2 jugak ya..hummmm....

    BalasPadam
  4. fulamak!mana2 g pun ada gambar gather2 ni!..selamat berkenalan kakkintan(tak pe ya panggil akak wpun cikmanggis lg veteran nih hehe)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...