14 Disember 2009

DAH DIBUKA.....

Salam pengunjung semua pengunjung, kali ini menceritakan kisah Ezzat yang berbalut tangan nya tempoh hari....hari ni tangan nya yang disimen tu dah pun dibuka balutan nya tu, tapi masih lagi menggunakan bandage mungkin sampai dia begitu selesa baru lah dibuka sepenuh nya tanpa balutan...
Malam tadi sessi terakhir VICCB mengadakan latihan persediaan untuk malam ini. Ramai juga parent yang datang melihat latihan mereka. Walau pun sesekali hujan turun renyai renyai.
Masing masing dah tak sabar dan bersemangat untuk membuat persembahan malam ini.Inilah banner pertandingan tersebut...ianya bermula didepan PAVILLION dan sekitar Jalan Bukit Bintang.

Harap harap segalanya berjalan dengan lancar....apa apa pun Ezzat kata dia nak juga menyertainya dalam pertandingan kali ini, walau pun dalam keadaan yang kurang selesa.
Ini gambar Ezzat masa hari pelancaran KLWMBC diLOT10 tempohari....Insyaallah semoga berjaya dan selamat semuanya...Ok..layan dulu ya gambar gambar ni...

11 ulasan:

  1. salam kak intan,
    hensemnya ezzat!
    selamat membuat performance dgn jayanya :)

    BalasPadam
  2. waa encem n kacak ezzat nmpknyer tu..berkobar2 nak join yee ^_^

    BalasPadam
  3. encem ezzat.. :) ..
    tangan dh ok ya????alhamdullilah..

    BalasPadam
  4. Salam Kak Intan.....Moga Ezzat berjaya ya Kak...mesti hati2 juga...sebab injury tu kan!!!

    BalasPadam
  5. Salam... harap Ezzat dapat menyertai pertandingan itu.

    *pastikan dengan doktor yang izzat sudah boleh ikut... takut kecederaan berulang :(

    ALL THE BEST to EZZAT & THE GANG!

    BalasPadam
  6. Salam Dr.Hani...terima kasih dengan ingatan tu

    BalasPadam
  7. Salam Ina...terima kasih datang sini selalu...tangan nya tu masih kena hati2 juga tak bolih melasak sangat.

    BalasPadam
  8. salam Watie..terima kasih ..tu l pasal tangan nya tu mmg kena hati risu juga Kakintan...

    BalasPadam
  9. Salam Umie...terima kasih atas ingatan dari Umie tu..insyaallah...tapi mmg dia tak bolih angkat benda2 yg berat dulu macam barang2 instrument tu.

    BalasPadam
  10. alhamdullilah tgn ezzat dah okeh .

    BalasPadam
  11. salam atty's terima kasih....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...