14 Januari 2010

PARCEL DARI KAWAN KAWAN...



Salam dan selamat petang kepada kawan kawan pengunjung blog Kakintan disini, terima kasih berbanyak banyak kerana selalu berkunjung kesini. Kali ini ada 2 parcel yang Kakintan terima dari rakan cyber....mereka ini tak pernah lagi Kakintan temui, insyaallah kalau ada rezeki dan diizinkan Allah suatu hari nanti pasti akan bertemu juga. Parcel yang mula2 ni Kakintan terima dari Deeja yg tinggal diTaiping Perak. Sorry Deeja baru hari ni Kakintan letak N3, sebab parcel ni dah lama Kakintan terima...Terima kasih dengan isi yang kat dalamnya tu...FM nya sweet dan cantek, warnanya pun mengancam. he....he....

Isi dalam parcel Deeja...inilah dia nya....Fm yang comel...

Yang kedua ni pula Kakintan dapat dari seorang tauke tudung diKuantan iaitu Ina....seawal jam 10 pagi "Abang POSLAJU" dah sampai kerumah Kakintan tadi. Terima kasih banyak banyak pada Ina ya...tudung ni Kakintan dapat sebab masuk teka teki yang Ina bagi pada hari sambut tahun baru 2010 yang baru lalu.
Ina...terima kasih banyak banyak ya...cantek dan selesa dipakai. Sesiapa yang ingin membeli secara on line bolih la masuk keblog Ina disini..TUDUNG ANGGUN INA. atau http://tudunganggunina.blogspot.com.....ada yang dah siap atau pun bolih juga menempah nya secara online.
O.k setakat ini dulu cerita Kakintan buat kali ini....salammmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...