12 Mei 2010

INSAF NYA HANYA SEMENTARA SAHAJA....

Salam dan selamat tengahari semua nya... sekejap saja masa berlalu sekarang ni kan.. dalam duk sibuk sibuk dengan tugas rumah tangga tengok jam didinding dah pun menghampiri 12 tengahari... N3 Kakintan kali ini adalah apa yang berlaku pada cuti hari Buroh tempoh hari.... masa tu jalan jalan dengan Hubby di Jalan TAR mencari pakaian diKompleks Membeli belah SOGO. Memang disitu selalunya kalau Kakintan nak mencari pakaian Hubby dan anak anak... ye lah anak anak Kakintan semuanya hero...senang je diorang ni...semuanya main tunjuk tunjuk je dikedai tu kan. Janji siapkan poket seluar tu dengan ongkos nya. Penat turun naik turun naik dalam SOGO tu membeli keperluan perut terasa lapar. Selalu nya mana lagi nak dituju...kalau tak kedai depan Sogo tu yang ada menjual mee rebus... kami keRestoren Insaf yang terletak selang beberapa kedai je dari situ...
Masa masuk kekedai tu dah jam 3.50 petang tapi dalam restoren tu masih dipenohi orang yang menjamu selera dengan beriani ayam dan kambing, hanya 2 menu tu je yang popular disitu... ye ta ye...Kakintan dan suami naik ketingkat atas untuk menjamu selera. Kebetulan ada pasangan yang dah selesai makan... cepat2 kami duduk dimeja tersebut walau pun meja belum dibersihkan. He..he... rasa macam dah gigil gigil dahh..lapar sangat pun...Hubby order nasi beriani kambing, Kakintan pula beriyani ayam airnya pula air laici....Hubby pula air jus mangga.
Makan kat sini memang best... terutama ayam goreng nya tu... jus mangga nya pun memang kaw kaw la.... he....sapa sapa belum cuba bolih la pergi... tapi jangan terkejut bila membayar nya nanti memang terasa insaf....insaf tetapi hanya sekejap memandangkan masakkanya yang begitu menyelerakan.
Oklah...layan je la dulu gambar Kakintan menjamu selera diRestoren Insaf ini dalam siri jalan jalan cari makan...he....he...salam dan bye...bye...

5 ulasan:

  1. Salam Hari Ibu kak...eloklah insaf....jangan tak insaf langsung...hehehe...!

    BalasPadam
  2. kalau sedap tu, mahal pun tak pe kot. berbaloi!!

    BalasPadam
  3. Salam Kak Intan,
    Saya pernah ke restoran ni, memang betul2 insaf bila tengok bil dia, hahahaha. Tapi makan memang puas hati sebab memang sedap.

    BalasPadam
  4. Sedapnya makanan! I don't mind paying more for good and tasty food! hehe ;)

    BalasPadam
  5. memang sedap dan menginsafkan... dulu duk Langkawi pun bila turun KL mesti cari restoran ni...macam addicted!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...