27 Jun 2010

BILA MUSIM WORLD CUP...

Salam dan selamat pagi semua pengunjung pengunjung blog Kakintan . Bertemu lagi dihari yang baru dan juga diminggu yang baru ini... semoga hari hari yang mendatang akan terus membahagia kan kita semua ya. Kali ni tak ada apa apa cerita tentang menu atau masakkan dari Kakintan lagi..he..he... bukan nya tak masak...masak sebenar nya tapi mood nak share kat sini tak berapa nak ada sejak akhir akhir ini. Tak apa lah kalau ada nanti Kakintan akan share juga kat sini ya..
Dah hampir dua minggu musim bola sepak Piala Dunia berjalan ...huhhh sejak itu juga ramai yang kurang tidur. Mana tak nya asyik berjaga malam semanjang termasuk lah hero hero Kakintan yang berempat dirumah ni. Yang bekerja lain masaalah nya, yang bersekolah pulak lain masaalah nya. Mana tak nya nak bangun pagi masing masing liat aje... kalau dikejutkan ada aje perkataan perkataan yg kurang sedap didengar macam..."nanti kejap lahhh" tak pun " bagi masa setengah jam lagi" sudah nya kelam kabut mengejar masa.
Kita yang duk kat rumah pulak yang tak tentu arah dibuat nya. Nasib lah Kakintan ni bukan nya peminat bola yang fanatik. Kalau diorang tengok pun, bila part bersorak tu Kakintan pun buat buat sibuk juga melihat apa yang berlaku dikaca tv tu he..he...(menyibuk je kan).
Itu satu hal...yang tak tahan nya tu bila part bersorak, Kakintan ni duk kat flat aje... kadang kadang tu seronok juga bila sana sini bersorak bila pasukkan yang diminati menjaringkan gol...contoh nya macam malam tadi bila pasukkan England menentang German.... kat rumah ni yg melihat nya ada 4 hero sahaja tapi bunyi nya macam ada 4o orang ....dua minggu lepas masa pasukkan mana entah yg menang sakan macam tu juga bunyi mercun ya Allah macam nak sambut Tahun Baru China bunyi nya...(mungkin bangsa diorang kut yang pasang) atau ada agenda lain disebalik nya bila pasukan peberet diorang menang mereka meraikan nya. He...he...entah lahhhh.... sementara nak menunggu habisnya World Cup ni pada 17 July nanti layan je lah kerenah diorang ni semuanya kan?...
Ok lah salam dan bye...bye... jumpa lagi

1 ulasan:

  1. salam kak intan...kat umah sy pulak cuma hubby je yg tengok bola. saya pulak klu rajin baru temankan, klu temankan pun, hubby tengok bola, saya bc novel atau tido sebelah dia. bila time dia bersorak tu, terkujat gak la.hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...