20 Mei 2011

BELANGA POLKA DOT MERAH/PUTIH.

Assalamualaikum,
Hu huuuu...seronok sangat bila dapat belanga polkadot merah /putih ni. Mana tak nya Kak Intan cari barang lain tapi nampak belanga yang cantek ni pula. Sebenar nya Kak Intan nampak belanga ni masa ke office anak Kak Intan, kebetulan ada demo memasak menggunakan periuk belanga ni...alih alih mata terus sahaja terpandang belanga ni dalam showroom tu..
Apa lagi bila dah nampak mesti tak nak lepas kan peluang lagi terus je sambar he...he...Ok lah setakat ini dulu ya serita Kak Intan, esok kita sambung lagi entry seterusnya....Wassalam





1 ulasan:

  1. comelnya belanga... macam sayang jer nak guna..:)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...