16 Februari 2012

CURTAIN YG SIMPLE DAN SENANG NAK JAHIT...



Assalamualaikum,
Selamat petang dan selamat bertemu lagi. Apa khabar, kali ni entry tentang curtain lagi. Menjahit curtain untk tukar yang didalam bilik pulak... guna kain yang biasa biasa aje... harga pun murah.

Balik kekampong seminggu yang lepas Kak Intan kebandar terus...jalan jalan kat kedai kedai kain ternampak la lace 2 yang murah ni...wahhhh sakan membeli...kalau diKL mungkin lain dah harga nya kan...apa lagi memborong sampai habis la jawab nya....macam macam bolih buat nanti ni.tak rugi kalau beli banyak banyak .


Kak Intan pun jahit yang senang senang saje...tak payah jahit curtain tape pun...jahit macam curtain zaman zaman mak kita dulu...ni dah siap dah ni...apa lagi terus pasang tak payah tunggu sambut hari raya..rasa nak tukar pasang saje..ok lah sampai disini dulu...jumpa lagi dilain entry.
TebalWassalammmm...


4 ulasan:

  1. terima kasih Ija...biasa biasa aje tu jahit pun lurus2 je...he...he....

    BalasPadam
  2. kak intan, corak bunga lace tu cantik

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...