18 Mei 2014

WARNA PUTIH JUGA YANG SESUAI AGAKNYA...

  Assalamualaikum,
Dah guna macam macam warna dalam bilik tidur yang satu ni, pernah guna warna pink, kuning , purple dan ada dua tiga warna lagi yang akak sendiri dah lupa...tapi rasanya warna putih juga yang sesuai Kak Intan gunakan.
Mungkin kerana keluasan bilik ni yang terhad hanya warna cream dan juga warna putih yg sesuai untuk digunakan betul tak? Teringin juga nak gunakan warna2 yang lain pula lepas ni... warna apa yer agak nya? Sebelum tu nak share dengan sudut sudut ni yg sering berubah rubah tempat barang barang nya tu. Begitu la setiap kali bila dah jemu dengan barang barang ni disatu satu tempat. he...he.. ok lah nak mengundurkan diri terlebih dahulu... jumpa lagi yer. wassalam.

7 ulasan:

  1. Cantik warna putih ni sbb ia buat ruang nampak luas dan bila bilik jauh dari cahaya matahari tak nampak bilik gelap dan jika bilik terdedah dengan cahaya matahari tak rasa panas sangat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul juga tu azrinna nur, bila guna wrna putih bilih tak la nampak sempit dan gelap.

      Padam
  2. Assallamualaikum kak..saya pun rasanya macam akak juga..suka utih ngan cream... tapi pasrah ajerlah bila asben cat dinding ruang tamu color hijau ..cuma separuh diatas masih warna cream.

    BalasPadam
  3. oooh ruang tamu ajer yg hijau..jgn dalam bilik sudah lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe x dibenarkan...kalau nakpun saya buat dinding tumpu ..warna baby pink cadangnya..tapi setakatni masih cream lg..

      Padam
  4. Salam kak. First time baca blog akak bila google pasal kain langsir lace.

    Cantik2 koleksi langsir, sarung bantal lace akak.. boleh tau akak beli kat mana?

    *sarung bantal kecik atas kerusi dlm entry ni akak buat sendiri ke?

    Sory byk tya.. selamat berkenalan kak intan :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...