27 Ogos 2010

BERTEMU MONALIZA DIHOTEL CORUS.

Salam, selamat pagi, bertemu kembali dihari ke 18 Ramadhan ini. Alhamdulillah diam tak diam dah 18 hari kita berpuasa. Semalam selesai sahaja berbuka puasa dan solat maghrib Kakintan dan Along keHotel Corus diJalan Ampang untuk bertemu dengan Monaliza Yaakub yang pulang dari Manchester untuk sama sama berpuasa dan menyambut Aidilfitri diMalaysia. Huhhhh...selalu nya berborak melalui YM dan sesekali kami berbual ditalifon, tapi kali ini kami tidak lagi dialam cyber, sebaliknya bertentang mata dialam nya. Maaf lah ya, gambar gambar pertemuan kami Kakintan tak dapat siarkan sebab Kakintan memegang amanah dari Mona... dia tak mau gambarnya dipublishkan.Ok no problem ya. Lama juga kami duduk berborak dilobby hotel tersebut sambil minum minum....Selain teringin bersua muka dengan Mona Kakintan juga datang untuk mengambil barang barang yang Kakintan pesan darinya. Antara nya lace ini. Kakintan memang peminat lace dulu, kini dan selama nya. Suka sangat bila benda ni dah ada depan mata. Nak buat apa itu lain cerita, tak fikir lagi he.....he.....
Selain dari Kakintan juga ada buat pesanan holder untuk meletak piring dan cawan ni... order pun tak banyakkkk..he...he...sikit je dulu. Esok esok bolih order lagi kan.

Dah terima dua barang ni Kakintan dapat la souvinier ni Rose Petal & White Pepper, bukan main wangi lagi baunya. Terima kasih banyak banyak ya Mona. Rasa tak sabar nak menggunakan nya...he..he... Apa apa pun terima kasih sekali lagi atas layanan yang diberikan dari Mona... walau pun bertemu sekejap tapi rasa seronok sangat dapat bertentang mata.


Terima kasih juga sudi meluangkan masa untuk Kakintan dua beranak, walaupun Mona nampak letih semalam. Kalau ada terkasar bahasa mohon maaf dari Kakintan ya. Insyaallah ada rezeki kita berjumpa lagi. Salam dan selamat menjalankan ibadah puasa dibulan Ramadhan.

1 ulasan:

  1. salam kintan,, tkasih sudi meluangkan masa berjumpa mona..klu ada terkasar bahasa,, ampun di pinta,, juga tkasih buah tangan dari kintan,,siap untuk diterbangkan ke UK..insyaallah ada rezeki kita jumpa lagi..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...