24 November 2010

MEMANG SUKA SANGAT DENGAN FULLHOUSE YG ALA2 ENGLISH COTTAGE NI...


Salam dan selamat malam semua, apa khabar? Dah malam malam macam ni baru sempat nak letak entry baru. Itu pun entry yang tertunda sejak seminggu yang lalu. He..he...tak apa gaknya kan? Bukan ada cerita apa pun cuma tentang pergi makan makan dan posing2 diFullhouse Lifestyle Store & Cafe,Jalan Yap Kwan Seng, Kuala Lumpur.
Kak Intan kesini dengan anak anak masa hari raya Aidiladha tempohari. Dah lama anak anak ajak makan disini tapi tak berkesempatan...memandangkan Hari Raya Aidiladha tu tak sibuk sangat Kak Intan pun meluangkan masa kesitu. Lagi pun masa tu KL agak lengang... jalan jalan raya pun sunyi dari hari hari biasa..maklumlah masing masing bercuti balik kampong berhari raya. Rasa macam tenang sangat diKL ketika itu. Di Lifestyle ni makanan yang dihidangkan kesemuanya western food. Memang itu lah yang anak anak sukakan. Restoren nya pun cantek yang ala ala English Cottage. Selain dapat makan pengunjung pengunjung juga bolih shopping barang barang yang ada kat situ.....


Suasana diluar dan dalam memang Kak Intan suka sangat. Kalau tak percaya bolih pergi sendiri. Lagi pun ada juga branch lain di Sunway dan juga Damansara. Eh...eh macam buat iklan pulakkkk...tak lahhh saje je Kak Intan nak bagi info kat sini. Ok ...sekian dulu catatan Kak Intan kali ini ..jumpa lagi dilain entry. Salam.

2 ulasan:

  1. Memang cantik tempat tu..kwn sue ada pg sana..sgt teruja katanya..cuma mknan agak mahal skit.

    BalasPadam
  2. salam kak intan

    lama tak jengah rmh cantik kak intan ni
    lawa tmpt ni ..jln yap kwan seng yg dekat klcc ke

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...