25 September 2011

BERTAMBAH LAGI YG PUTIH PUTIH NI DARI SSF.

Assalamualaikum,
Selamat berhujung minggu. Dah makan malam ke belum...Kalau belum jum tengok koleksi terkini yang Kak Intan dapat dari SSF pagi tadi. Kebetulan kad birthday yang SSF kirimkan ada diskaun special untuk yang berminat dengan barangan nya. Apa lagi semestinya Kak Intan tak kan melepaskan peluang sebelum terlambat.

Masuk je pintu kedai SSF diJalan TAR dah nampak koleksi koleksi yang berwarna putih ni...aduiiiiiii...rambang mata Kak Intan dibuat nya. Ini semua gara gara suka skodeng blog MEM yang dioversea tu he...he...tak apa..mula mula kena tengok harga nya dulu..rasanya memang mampu milik ni...kalau mahal mahal sangat ..alahai lupakan lah saje....tapi bila tengok harga kedua dua barang ni memang berbaloi....cepat cepat Kak Intan capai...belek sana belek sini takut ada yang retak ke pecah ke..

Alhamdulillah semuanya berkeadaan baik..ok lekas lekas pergi bayar dan lekas juga keluar dari kedai SSF tu..lagi lama nanti lagi rambang mata Kak Intan dibuat nya...jadilah dulu dapat 2-3 ketul yang putih putih ni....esok lusa cari lagi rembat lagi he...he...
Ok lah layan dulu gambar gambar ni....mana tau ada yang berkenan nanti bolih la kesana (SSF) sementara jualan murahnya berlansung tu...tak salah kak Intan hingga 28hb September ni...ok Wassalam jumpa lagi dientry yang seterusnya

3 ulasan:

  1. salam kenal Kak Intan,
    Comelnya....semakin bertambah seri la rumah kak Intan nnt. Suka sgt tgk rmh akak ni...sweet jer.

    BalasPadam
  2. salam kak intan
    saya kalau ke ssf mmg rambang mata betul di buatnya..sebab tu dah lama sgt tak ke sana.skang ni kalau ke KL saya cuma ke Ikea je.itu pun rembat barang,bayar terus balik.takut nak dok lama2.rabak poket.hehe:)

    BalasPadam
  3. Kak Intan dah tengok rumah kak intan kat dalam...majalah seri dewi dan keluarga.....cantik banget....hehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...