28 September 2011

MERAIKAN TETAMU DIPENGHUJUNG SYAWAL...

Assalamualaikum,
Seronok sangat malam tadi bila ramai rakan rakan datang beraya kerumah Kak Intan walau pun dah sampai kepenghujung Syawal. Alhamdulillah bila dapat menjamu rakan2 anak anak dan jiran jiran berdekatan. Paling seronok bila tak disangka sangka rakan FB dari jauh pun sama datang tanpa dirancang he..he...
Jum layan gambar gambar sapa yang datang malam tadi antara nya jiran jiran yang berdekatan rumah salah seorang nya Cek Yah kita ni. Cek Yah juga berseni tangan nya ni serta seorang yang pandai memasak...semua masakkan Cek Yah memang sedap sedap belaka.

Cek Yah datang dengan rakan rakan karib dia juga, Nurul, Kak Nab dan Kak Milah (tauke catering)... kesemua nya jiran jiran Kak Intan ini memang kaki masak dan masakkan diorang memang mabeles...uhhhh...malas nak cerita panjang pasal masakkan diorang ni...memang meleleh air lior dibuat nya...


Yang sekelompok ni juga kawan kawan sekerja anak Kak Intan dan juga jiran tepi rumah...huwahhhhh macam jauh sangat jarak kitaorang ni tau...dah penghujung Syawal baru dapat beraya.

Jiran tepi rumah je ni En.Salahudin, makan Udin..tambah2 mana yang suka, diet tu ketepikan dulu he...he...

Wife En.Udin kita , Norsita (Ita), selera nampak Ita ni makan he..he.... lepas ni Ita cari anjing garang suruh kejar Ita, bolih lari 5-6 kali pusing Wangsa Maju dapat balik diet yang dah terbabas tu..

Anak anak En Udin dan Ita...sedikit masa dulu Kak Intan ada mengasuh diorang ni...

Tidak ketinggalan Suehani dan juga Family Mak Jah dari jauh - nanti Kak Intan cerita dientry akan datang .

Ini juga sebahagian dari kawan2 anak kak Intan yang datang semalam, dek kerana keluasan rumah yang terhad ada yang terpaksa berdiri sahaja.

Yang ini pula geng suami Kak Intan yang selalu bermain badminton setiap hari Isnin dan Rabu sama bertandang selepas habis permainan malam tadi.

Kesian diorang ni duduk kat luar aje...tapi tak apa janji selesa dan ada disediakan tempat duduk kat luar tu
Ok lah sampai disini dulu coretan Kak Intan...wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...