14 Mei 2013

PREPAIR HADIAH UNTUK HARI GURU...


Assalamualaikum, 
Selamat bertemu kembali, hari ni sibuk duk menyiapkan hadiah hadiah untuk anak anak yang Kak Intan jaga ni buat guru guru mereka sempena menyambut Hari Guru pada 16 hb Mei nanti. Seronok juga layan benda benda macam ni. Kak Intan cakap pada diorang tahun ni Mia, Danish dan Shahir tak payah beli hadiah, nanti Achik Intan buat kan ajer... sebab Kak Intan pun ada stok barang barang yang tak berpakai dan masih bolih digunakan lagi, maksudnya dalam keadaan baik.

So petang tadi Kak Intan buatkan lah jambangan bunga sebayak 3 bekas ni, ye lah diorang bertiga semuanya dah sekolah. Danish kata dia booked yang atas sekali, Shahir yang diatas ni dan Mia pula nak yang warna pink untuk cikgu dia, biasalah budak budak perempuan mesti nak pilih colour pink.

Ok dah siap semuanya dah, ada 3 semuanya tunggu hari nya ajer nak serahkan pada  guru guru diorang, harap2 cikgu seronok dengan cenderahati yang tak seberapa nya ini..Upppsss...untuk sekolah kebangsaan dah siap kata diorang habis tu sekolah agama macam mana pula, diorang pun cikgu juga ( Ustaz dan Ustazah tu kata diorang) sabar sabar ya nak...nanti kita fikirkan sama sama apa yang kita nak kasi kat diorang pula, insyaallah ada tu rezeki untuk diorang tu..

Ok setakat ini dulu catatan Kak Intan buat kali ini, jumpa lagi di entry seterusnya. Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...