30 Oktober 2013

SEMPENA 30 TAHUN ULANGTAHUN PERKAHWINAN KAK INTAN DAN SUAMI...29 OKT 2014


Assalamualaikum.
Selamat pagi Khamis, dah dipenghujung bulan Oktober kita nampak nya, masa berjalan begitu cepat kita rasa kan sekarang ini. Pejam celik pejam celik tak lama lagi kita semua dah nak sampai dipenghujung 2013 kan... Pada 29hb Oktober yang lalu sebenar nya genap usia rumahtangga Kak Intan 30 tahun, alhamdulillah bersyukur sangat sangat  sampai kesaat ini... terima kasih banyak banyak banyak kepada semua rakan kenalan yg menghantar mesej dan ucapan  dilaman FB dan Instagram Kak Intan, semoga Allah juga memberikan keberkatan kepada rumah tangga anda semua dunia dan akhirat dan juga semoga ianya kekal hingga Jannah....aminnnnn.
Pada suami dan juga anak anak Kak Intan juga berterima kasih berbanyak banyak , kerana memahami dan sudi berkongsi dalam apa jua keadaan susah dan senang  selama ini,  maklumlah dalam 30 tahun rumah tangga yang dibina ada pahit manis nya, mohon ampun dan maaf juga sekiranya ada salah silap, kekurangan disana sini, terkasar  bahasa sepanjang kita hidup bersama selama ini.

Ok lah sampai disini dulu catatan Kak Intan buat kali ini, sampai jumpa lagi, wassalam, nanti kita cerita2 kisah yang lain pula ya...Ohhh ya pada suami juga nak ucap terima kasih dengan sejambak ros yang cantek2 dan berbau harum ni... terkujut juga tengahari tu bila org call nak hantar bunger2 ni, ingatkan bunga untuk majlis yg satu tu he...he...

3 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...