22 Disember 2011

MAJLIS PERNIKAHAN YANA DAN ZAINAL



Assalamualaikum, 
Bertemu lagi diblog Kak Intan ini....malam ni rajin pulak nak letak entry entry terbaru he...he..... Kali ni jum kemajlis perkahwinan anak kepada kawan suami Kak Intan di Taman Samudra pada Ahad yang lepas. Majlis perkahwinan berlansung pada 11 hb Disember 2011, sebelum nya pada sebelah pagi diadakan majlis pernikahan  pasangan mempelai tersebut iaitu antara Zuliyana dan Zainal.
 Zuliyana anak sulung kepada 3 orang adik beradik, selamat bernikah dengan pasangan nya Zainal, mereka dinikahkan sendiri olih bapa Yana,iaitu En.Mohd Zaidi, bapa pengantin perempuan adalah kawan baik suami Kak Intan sejak zaman mereka bersekolah lagi, begitu juga ibu pengantin perempuan.


Tema majlis pernikahan mereka hari itu ialah biru dan purple. Wahhhhhh.. bukan main cantek dan gembira sekali Yana pada pagi pernikahan nya itu, Dengan 3 kali lafaz...Yana sah menjadi isteri kepada Zainal. Kami semua mendoakan semoga Yana dan Zainal, kekal bahagia hingga akhir hayat dan semoga rumah tangga yang dibina juga diberkati olihNya dunia dan akhirat.

Ok setakat ini dulu coretan Kak Intan buat kali ini, jumpa lagi dientry seterus nya, wassalam. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...