27 Mei 2009

MASIH LAGI DENGAN KOLEKSI ROSES...



Set teko dan cawan serta piring ni juga dari jenama GIACOMO..beli daripada seorang kawan tapi corak bunga rose nya ini lebih kurang sama dengan jenama ARCOPAL...tak kisahlah hati dah suka kan....beli jelah....

Mangkuk ni Kakintan beli dari SOGO juga...jenama Arcopal...selalu letak sup tak pun bubur kacang atau pun yang sewaktu dengan nya....


Yang pulak bekas untuk membasuh tangan...Kakintan beli di SOGO jenama Arcopal...


Yang ni pula....bekas kuih...tetapi kadang kadang Kakintan gunakan untuk mengisi buah kurma atau pun gula gula...dapat dari product Avon...


Yang ini sebenarnya bekas untuk mengisi gula atau pun tepong atau pun sebagainya...tetapi Kakintan gunakan untuk mengisi senduk dan barang barang lain yang sewaktu dengan nya...penutunya dibuat dari kayu..tapi Kakintan tak gunakan....simpan je...


Ini antara barang barang yang bertema kan roses lagi......kebanyakkan nya Kakintan beli dari barangan keluaran GIACOMO dan juga ARCOPAL......semua harganya Kakintan rasakan berbaloi membelinya....nak kata murah sangat pun tidak....mahal sangat pun tidak..

7 ulasan:

  1. Mak Na pun suka kumpul set2 dari GIACOMO ni...harus belikan satu untuk mak ni...

    BalasPadam
  2. salam..

    CANTIK!!!

    Sri pernah hadiahkan emak koleksi pinggan jenama GIACOMO...memang senyum sampai ke telinga..

    =)

    BalasPadam
  3. cantikknyer kak...... huhuhuhu geramm linn tgokk linn baru kumpul secoett jerk

    BalasPadam
  4. lawa lah kendi air tu kak intan!!

    BalasPadam
  5. lawooo la..
    kat sini..jual seketul2...
    seketul pinggan aje dekat euro 30 ++..
    tapi brand villeroy & Boch..
    x mampu saye nak membeli..huhuhu

    BalasPadam
  6. salam kak intan...suke tengok roses ni..kat sini kalau barangan dapur macam nie mmg semua design roses..cume kaler dan bentuk bunga je lain...kuning, purple,merah, pink...naik juling mata...kita kalau beli pun sikit2 je la...mmg purposely beli utk dipakai...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...