09 Ogos 2009

CUCI MATA LAGI DGN ROSES DI KK HOME DECO......

Jum kita cuci mata lagi dengan roses dipembukaan KK Home Deco yang tak jauh dari rumah Kakintan pagi semalam.....Kakintan pergi sebelah petang sebab sebelah pagi tu tengok orang terlampau ramai...jadi Kak Intan beralah la......lagi pun pagi tu sibuk dengan kenduri tahlil arwah dirumah BIL diSentul....jum kita tengok apa yang ada.......
Lamp shade ni memang cantek cantek semuanya...kaki nya pun siap ada roses lagi...yg ni ada dalam list dah ni.....tunggu masa je nak sambar........

Lampu lampu ni kalau letak dibilik tidur terutamanya.....memang nampak romantik sangat..

Bekas ni nampak macam besar ..tapi sebenarnya kecil saja.....bolih la kalau nak letak sos ke apa kan....
Jam ni cantek juga....tapi pada Kakintan nampak macam besar sangat lah nak gantung kat rumah Kakintan tu....
Yang ni memang Kakintan suka....meja dengan vase bunga tu.......tapi biarlah dulu kan....
Tak lama lagi Ramdhan tiba..lepas tu Aidilfitri..sesiapa yang nak sambut raya ..tapi belum ada lagi bekas nak letak biskut biskut raya tu ..bolih lah beli kan...
Yang ni pun cantek cantek juga....tapi Kakintan dah ada....jadi tak payah la nak beli....
Yang ni meja dan bekas kek tu dua dua Kakintan berkenan....tapi kalau beli mana nak letak ni...tak pe biar la dia kat kedai tu dulu......
Kaki lamp shade ni memang Kakintan berkenan.....vase bunga bawah tu pun kakintan suka...tapi Kakintan rasa nak sambar yang vase tu dulu lah.....adalagi..macam macam ada kalau tak caya bolih lah sesapa yang nak pergi cuci mata tu...he..he...ini bukan iklan tau..Kakintan saje je nak share dengan sesiapa saja yang berminat dengan barang barang ni...o.k....salam semuanya.....byeeeeeeeeeee.....

6 ulasan:

  1. Heheeh... memang cantik :)

    BalasPadam
  2. suka suka suka...semuanya kita suka...bestnya kalau dpt beli bekas kuih raya tu,,cun arr =)

    BalasPadam
  3. banyak akak rembat..????

    BalasPadam
  4. Kak intan, cantik2nya... lampu tido tu... sukee... :)

    BalasPadam
  5. salam..kak intan nie kk yang baru kat sri rampai tu kan kan..ida baru pergi tadi.tak ada org pun..hehee ida pun masuk pusing2...dan kuar lenggang kangkong ajee..keh2 mcm kak intan jugak...biar lee kat kedai tu dulu..nak beli nak sumbat kat mana kan kan..hehee kat kedai tu ada banyak tempat kan..hehe

    BalasPadam
  6. k.lntan wahhhh cantik2kan..semua suke..msti k.intan byk borong ni..:D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...