13 Ogos 2009

KHAS BUAT PENGUNJUNG KAKINTAN....


Sempena menyambut bulan Ramadhan yang mulia tidak lama lagi Kakintan nak mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua pengunjung pengunjung blog Kakintan ini...dan kepada pengunjung pengunjung juga terimalah kad yang tak sepertinya dari Kakintan ni ya.....kalau nak tempek dirumah masing masing lagi lah Kakintan rasa terharu...o.k salammmmmm......

20 ulasan:

  1. terima kasih kak Intan. selamat menyambut bulan ramadhan yg penuh berakah utk kak intan sekeluarga juga.

    BalasPadam
  2. Salam Kak Intan...terima kasih...daun keladi...oh ya...Watie tak pandai nak bagi2 kad ni...hangkut pandai le....Akak jgn kecik hati tak dapat kad dari Watie tau...tapi Watie tetap ingat kan Akak...Selamat menyambut Ramadhan....& Selamat Berpuasa!

    BalasPadam
  3. Tq kak intan..nanti vee amik n tampal kat umah vee ye..Salam Ramadhan utk Kak Intan n family juga..

    BalasPadam
  4. tq k.intan..seri ambil n taruk kt uma ye..
    selamat menyambut ramnadhan al mubarak juga buat k.intan sefamily..moga ibadah kita thn ni lebih amalannya :)

    BalasPadam
  5. Salam kak intan.Saya pun nak amik pastu nak tepek kat rumah gak hehehe...Selamat Menyambut Ramadhan.Semoga tahun ni Ramadhan kita lebih baik dari Ramadhan yang lepas

    BalasPadam
  6. salam puan Intan , ummi amik award tu yer , buat koleksi kenang-kenangan

    BalasPadam
  7. terima kasih kak intan.....ni saya dtg nak amik kad ni dan nak gantung kat tmpt saya.
    Selamat menyambut ramadan juga pada k intan sekeluarga....

    BalasPadam
  8. salam kak intanina ambil kad ni yea trm ksh kak...

    BalasPadam
  9. Salam Ramadhan Al Mubarak saya hulurkan,
    Semoga ibadah kita diterima Allah dan diampunkan segala dosa.
    Terima kasih kak intan.

    BalasPadam
  10. Salam kak intan.. selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia jugak dari saya.. saya nak bawak balik rumah saya kad ni ye..

    BalasPadam
  11. saya juga salam ramadhan untuk akak n family.......nant kita amik yeee!!!!tq kak

    BalasPadam
  12. salam kak intan..cikmin baru nak amik ni...terima kaseh ye...selamat menyambut ramadhan al mubarak gak tuk kak intan...

    BalasPadam
  13. terima kasih kak intan... semoga kita dipertemukan dengan Ramadhan al mubarak :)

    BalasPadam
  14. terima kasih kintan..EID MUBARAK jugak utk kintan sekeluarga :))

    BalasPadam
  15. tq kak.intan..slamat menyambut ramadhan mubarak jg dr chemp sekeluarga..utk k.intan..sefamily

    BalasPadam
  16. selamat menyambut ramadhan juga utk kak intan...moga ramdhan kali ni lebih bermakna buat kita...

    BalasPadam
  17. salam....kak, sy dtg nie!!!tgk kad akak yg comel lotel tue terus berkenan.ina da angkut pn hik3..halal yek.selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak

    BalasPadam
  18. salam ramadhan kareem buat kak intan sekeluarga..terima kasih kad..nanti singgah blog fida ya amik kad jugak hehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...