06 September 2009

BERTEMU SESEORANG DIHOTEL IMPERIAL KL...

Buat semua pengunjung, nak tahu sapa yang Kakintan jumpa malam tadi?..tengok la gambar yang blur ni...macam ni ceritanya...malam tadi masa tu Kakintan masih lagi dalam program bersama anak anak yatim Shufa tu..tiba tiba Kakintan dapat la satu panggilan talipon dari mek ni.....dia kata dia sekarang berada diHotel Imperial Kuala Lumpur....rupa rupanya Amy yang duduk Germany tu yang call Kakintan..kebetulan program Kakintan habis dalam jam 9...awal lagi kan....jadi Kakintan ajak lah En.Hubby kehotel tersebut untuk berjumpa dengan dia malam tadi juga....
Memang tak sangka2 rasanya nak jumpa Amy malam tadi he....he...masa Kakintan sampai Eryn pun ada dan suaminya....Kakintan naik kebiliknya sekejap kemudian kami turun semula duduk minum minum didepan Plaza Bukit Bintang........wahhhhhhh Kakintan pertama kali berjumpa dengan diorang ni tapi macam dah kenal bertahun tahun lama nya.....Amy dan Eryn terlalu peramah...Eryn sorry...gambar Eryn Kakintan tak snap...ini pun masa dah nak balik En.Hubby tolong snapkan....tak pe...nanti Kakintan datang rumah Eryn ya nak mintak satu gambar kita o.k....

Kami duduk melabun kat Bukit Bintang tu sampai jam 12.30 malam.....kena balik dah....nanti nak bangun bersahur la pulak kan....Sebelum pulang.Amy bagi Kakintan buah tangan yang datang dari jauh ni......terima kasih banyak banyak Amy....insyaallah ada masa kita jumpa lagi ya.....semalam rasa macam tak puas jumpa....sebab masa agak terhad sikit........apa apa pun seronok berjumpa dengan adik adik yang dua orang ni...semoga talian persahabatan kita kekal hingga keakhir hayat.....salammmmmmmm
Choklat dah tea dari Turki...buah tangan dari Amy.....thankssss bebanyakkkkkkk.....

2 ulasan:

  1. Best la kakintan..slalu dpt adiah...

    BalasPadam
  2. bestnya jumpa budak dua org tuu!!! mesti gamat kolumpo!!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...