14 September 2009

TERIMA PARCEL LAGI....KALI NI DARI MONALIZA DI MANCHESTER

Salam....pagi semalam dalam kul 10.00 cam tu abang "posmen" ketuk pintu rumah Kakintan ingatkan sapa yang datang....bila bukak je pintu rumah Kakintan abang "posmen" tu cakap...Kak ada parcel ni........dari jauh nampaknya ni....."abang posmen" ni rasanya dalam dah 4 kali datang dalam bulan ni hantar parcel untuk Kakintan......bila dilihat je parcel tu rupanya kiriman dari MONALIZA yang jauh merantau diManchester, terima kasih banyak banyak ya MONA....kerana bersusah payah untuk Kakintan disini.......apa pun Kakintan memang gembira dengan barang kiriman nya tu.....

Nak tau isinya ....nanti dulu lah ya.........Kakintan bukak kemudian.....o.k....

5 ulasan:

  1. Salam kak Intan....tak sabar rasanya nak tahu apakah isi di dalam bungkusan itu?...busy body betul la....hehehe

    BalasPadam
  2. Salam semua.

    Anda dijemput untuk menyertai Komuniti Blogger kami secara percuma. Berkenalan dengan blogger dari serata pelusuk dunia dan promosikan blog anda di IMCurtain.com

    BalasPadam
  3. wahhh...tak sabo ni kak!!! musti bestt!!!

    BalasPadam
  4. salam k.intan ..beshnya dpt parcel raya..

    selamat hari raya & maaf zahir batin.

    BalasPadam
  5. salam kintan, alhamdulillah parcel tu berada dirumah kintan, apa dalamnya ..tunggggggguuuuuuuuu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...