28 Oktober 2009

ULANGTAHUN PERKAHWINAN YANG KE26.



Alhamdulillah syukur dah 26 tahun usia perkahwinan Kakintan hari ini......29 Oktober,1983 adalah tarikh Kakintan bernikah dengan En.Hubby setelah berkawan selama 3 bulan dan juga ditunangkan selama 9 bulan. Semoga perkahwinan ini kekal hingga sampai akhir hayat.Kepada kawan kawan yang memberikan ucapan dan juga doa ...terima kasih banyak banyak Kakintan ucapkan, semoga doa anda semua dimakbulkan olih Nya....ok layan ni dulu ya...esok kita sambung lagi cerita......

15 ulasan:

  1. salam kak intan....semuga berbahagia di hari ini...semuga sentiasa di limpahkan rezeki dan berbahagia bersama keluarga tercinta...pssss cik abg bagi apalah ye..

    BalasPadam
  2. salam kak intan,, semoga bahagia terus berkekalan...amin...

    BalasPadam
  3. Salam Kak Intan Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yang ke 26 moga jodoh Akak kekal hingga ke hujung nyawa sentiasa berbahgia...Amin!

    BalasPadam
  4. salam kakintan,

    di kesempatan ini akak ucapkan Selamat Ulang Tahun Perkahwinan Ke 26 Tahun. Semoga hidup aman dan damai dan berkekalan hingga ke akhir hayat..amin.

    BalasPadam
  5. k.intann... epi anibesari wat akak n suami! moga terus berkekalan bahgia ke akhir hayat! aminnnn...

    BalasPadam
  6. selamat ulangtahun perkahwinan ke 26 buat kak intan dan suami..semoga bertambah bahagia,murah rezeki dan berkekalan hingga ke akhir hayat...

    BalasPadam
  7. Happy 26th Wedding Anniversary KakIntan. Have a blessed years ahead as Husband n Wife. :)

    BalasPadam
  8. Salam Kak Intan,
    tahniah untuk ulang tahun. Semoga ikatan perkahwinan ni berkekalan hingga ke akhir hayat dan bahagia bersama selamanya..

    BalasPadam
  9. Salam kak intan..
    TAHNIAH buat akak dan suami serta anak2..
    Semoga jodoh dan kebahagiaan kekal sehingga ke akhir hayat..aminn..

    Selamat hari ulangtahun perkahwinan yg ke 26 kak :)

    BalasPadam
  10. Salam Kak Intan,

    Tahniah buat Kak Intan dan suami. Semoga Allah akan sentiasa melimpahkan rahmah & mawaddah dalam rumahtangga Kak Intan.;)

    BalasPadam
  11. Salam k.intan..alamak terlewat laa..hehe..Apapun Ummi ucapkan Selamat Menyambut Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 26..Moga berpanjangan dan Diberkati hubungan hingga ke akhir hayat..Semoga kasih sayang sentiasa tersemai dan bertambah2...Amiiinn..
    (*psttt...k.intan, mesti dpt hadiah spesel tuh..tunjuk laaaa sini..hehe)

    BalasPadam
  12. Selamat Hari Ulangtahun yg ke-26 kak... semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa... kak, thn 83, umo saya baru 2 tahun.. :P

    BalasPadam
  13. (eenat ni)...tahniah wat kak intan...moga kak intan semakin bahagia bersama suami dan anak2..aminnnn..pstt..kak, dpt hadiah aper? anak2 bg aper..eh bizi bodi plak haku nehh hahaha

    BalasPadam
  14. salam kak intan
    selamat epi anivesary ke 26 ...moga terus bahagia dan kekal hingga ke akhir nyawa.

    BalasPadam
  15. salam k.intan hepy aniversary yg ke 26..smoga k.intan slalu brada dlm rahmat Illahi n bahagia bersama family tersayang..:)senyum slalu kak awet mudetu tawww:)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...