04 Mac 2010

MENU MALAM TADI....

Salam dan selamat pagi Jumaat, pejam celik pejam celik hari ni dah Jumaat...cepat nya masa beredar sekejap je dah seminggu hari berlalu sekarang ni kan.....Hari ni nak tayang menu malam tadi...tak selera nak makan nasi Kakintan makan kuew teow tomyam.. rasanya ini lah yang paling selera sekali.
Kalau nak resepinya nanti dulu...he...he...kalau sapa sapa tengok pada gambar ni dah tau dah kan ... bila makan mesti berasap punya... bila pedas baru puas makan.. ok layan la dulu gambar kuew teow tomyam Kakintan ni ya...Kakintan nak sambung kerja kerja menyidai kain jap... salammmm & bye....bye...

5 ulasan:

  1. Salam Kak Intan..

    wah.. tengok gambar pun tahu betapa pedasnya tomyam tu.. sah le kakcik tak boleh makan.. :)

    sekarang ni kalau sidai kain, sekejap saja dah kering, kan?

    BalasPadam
  2. salam jumaat kak intan..sy tak pernah rasa kuew teow tom yam. mesti kaw kan!!

    BalasPadam
  3. saya pun masak tomyam gak semalam..

    BalasPadam
  4. den gila kue tiaw!!!!!!!!!

    BalasPadam
  5. ohhh... sedapnya... dulu selalu makan kat Rasa Thai kat Subang Parade tu... memang berasap!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...