21 April 2010

PERKHIDMATAN DITAMATKAN....

Salam dan selamat pagi... he..he..apa khabar?... Hari ni Kakintan bercerita balik tentang 2 orang baby yang Kakintan jaga sementara ini , iaitu Baby Rayyan dan juga baby Ayra yang hisap puting ni...Perkhidmatan Kakintan menjaga mereka telahpun ditamatkan... kerana baby Rayyan hari tu sebaik sahaja keluar dari Hospital Kampong Baru dia terus dijaga dan diambil olih nenek nya semula yang kian semboh dari operation matanya. Sementara baby Ayra pula, pengasuh merangkap maid dirumahnya telah pun kembali semula bekerja diMalaysia setelah pulang keIndonesia selama 3 minggu. Walau pun mengasuh kedua duanya hampir sebulan tapi terasa sedih juga hati Kakintan bila berpisah dengan diorang ni...
Mana tak sedih nya sebab baby berdua ni dah mula mesra dengan Kakintan dan dah mula mengenali ahli ahli keluarga Kakintan, tapi tak apa diorang berdua pun duduk tak jauh sesekali bolih bertemu juga. Dengar nya sibaby Ayra ni pun akan berpindah kePlatinum Victory pada hujung tahun ini, bermakna tempat tinggalnya dengan rumah Kakintan ini tak la jauh sangat ..
Hanya mengambil masa dalam 15 minit je dari rumah Kakintan kalau berkereta. Selesai satu bab, bab yang lain pula yang datang. Kini dah kurang bergelumang dengan baby 2 , Kakintan bergelumang pula dengan kain kain curtain. Semalam dapat la curi curi waktu menyiapkan sebahagian dari curtain curtain yang ditempah olih kawan kawan.
Ini antara patern yang Kakintan siapkan semalam... bila sibuk sibuk jahit curtain ni teringat pula, bahawa bulan Ramadhan akan menjelma beberapa bulan sahaja lagi. Ok lah sekian dulu paparan kakintan kali ini..salam dan bye....bye....jumpa lagi.

6 ulasan:

  1. Tak cukup tangan..cakap kak, kita nak hulurkan bantuan...hehehe

    BalasPadam
  2. Salam kak..ala msti rindu kat bb2 yg comel tu nnt..

    BalasPadam
  3. alalah....sedihnya ekk.... yalah kan, seronok layan bebudak ni kan kak..

    BalasPadam
  4. Watie...alhamdulillah masih bolih lagi hik2x terima asih ya Watie...

    BalasPadam
  5. salam Mummyseri...he..he...selalu terpandang2 kalau dah tak ada ni...

    BalasPadam
  6. salam Leen ...sedih sebab dia pun dah kenal Kakintan...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...