06 Jun 2010

HOBBY/KOLEKSI TERKINI.....

Salam semua nya .....dah lama rasanya Kakintan tak letak N3 tentang koleksi koleksi terkini yang Kakintan ada tambah sejak akhir akhir ini kan?. Semalam masa jalan jalan diWangsa Walk, hajat hati nak belikan hadiah untuk pasangan pengantin yang menjemput Kakintan dan keluarga meraikan perkahwinan nya semalam di Salak South. Bila masuk sahaja keROMANTIKA mata ternampak kat susunan loceng loceng tembikar ni...memang dah lama minat nak kumpul loceng loceng macam tu perbagai warna dan corak.
Paling seronok sangat beli loceng ni sebab harga nya memang berbaloi kan sebab tu laju je pergi kutip kat atas para yang tersusun disitu...ambil la dulu 5 jenis corak dan saiz nya ni...jum tengok macam mana corak2 nya tu...




Ok lah sampai disini dulu paparan koleksi Kakintan hari ini...kalau tambah lagi nanti Kakintan juga akan tempek kat sini ya.... salam dan bye...bye....

2 ulasan:

  1. salam kak intan;
    waa....cantiknya koleksi loceng2 kecik nih...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...