28 Jun 2010

SERONOKNYA BILA TENGOK RUMAH KAWAN2 DAH CANTEK...

Salam.... alhamdulillah seronok rasanya hati Kakintan kali ni... manakan tidak dalam masa yang singkat dapat juga menyiapkan langsir seorang kawan yang tinggal di Lestari Apartment Bandar Tasik Permaisuri pada minggu lepas.
Kakintan sebenarnya baru sahaja kenal dengan tuan punya rumah ni melalui kakak beliau yang juga geng blogger dan FB. Dah lama dia nak membuat tempahan tapi masing masing sibuk dengan tanggung jawab dioffice dan juga dirumah. Apa apa pun baru lah pertengahan minggu sudah hasrat tuan rumah tercapai. Kakintan harap pada tuan rumah ianya dapat memuaskan hati ...walau pun jahitan Kakintan tu tak seberapa ya...
Terima kasih juga pada tuan rumah sebab menyediakan makanan yang sedap masa Kakintan membuat pemasangan curtain tersebut. Kakintan kerumah nya bersama sama dengan Ham...sebab mereka berjiran. Ok lah... layan je la gambar ni dulu ya... Kakintan nak keluar dah ni...salam dan bye ...bye...

11 ulasan:

  1. suka pattern ni..cantik & simple aje..

    BalasPadam
  2. cantik le kak simple n sweet je..kalau dkt nk juga tempah

    BalasPadam
  3. pandai k.intan jahit curtain! cantik!!!

    BalasPadam
  4. Hello KakIntan, Wow! You certainly have a flair for interior decoration. Looks very classy. For a moment, honest! I thought was a room in a lima bintang hotel, ha ha.
    Bright and cheery too, and I love the floral patterns, very feminine.
    You stay young and simpan satu lagu dalam hati, senang datang, ya. Lee.

    BalasPadam
  5. Hi KakIntan, hru doing??? Wow, U r so creative!!! I liked ur designs! My mum sews too! Love mmg tak minat..hehehe! malas actually! :D

    BalasPadam
  6. Ooops, just read the msgs at ur shoutbox...my deepest condolences to ur family dear. May his soul rest in peace. :(

    BalasPadam
  7. CT....kalau rumah kecik macam ni elok buat patern simple2 je la kan...kalau buat yg mcm scallop tu nampak mcm sarat sangat kan...

    BalasPadam
  8. Azlina...terima kasihhhya...

    BalasPadam
  9. Lovely kitchen...yg simple2 macam tu bolih la sikit2

    BalasPadam
  10. Hi Uncle Lee...thanks ya....

    BalasPadam
  11. LOVE...thanks...minat mmg ada...kalau tak minat mmg susah nak menjadi kan

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...