19 Disember 2010

TERINGIN SANGAT NAK MAKAN..

Salam,
Selamat petang semua....cuaca di KL ni nampak sekejap mendung sekejap panas. Baru je lepas bangun dari golek golek tadi berbaring sambil layan buku buku yg patut dibaca. Rasa macam lapar je tak tau nak makan apa.. sebab makan pagi dah berat kan...jadi masa lunch tadi tak masak apa pun tunggulah petang sikit lagi baru nak masak untuk makan malam seisi keluarga.
Ni menu minum petang Kak Intan dua hari yang lepas...kuih lopes..ikutkan Kak Intan tak bolih makan yang manis2 sangat ni sekarang sebab BP Kak Intan bolih tahan juga naiknya.... tapi tak apalah tak dapat makan banyak banyak dapat makan sikit je dah lah..saje je nak lepaskan rasa teringin tu je yang lebih nya he..he... Ok lah sampai disini dulu catatan Kak Intan petang ini... salam buat semua...

2 ulasan:

  1. Salam Kak Intan...Sedapnya Kuih L0pes Tu....

    BalasPadam
  2. Award Utk Kak Intan Ada Di Rumah Lin Jom! Amik...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...