08 Februari 2011

MINUM PETANG DENGAN FRUITS TART.

Salam,
Kisah makan makan lagi...dengan fruits tart yang Kak Intan beli, bukan nya Kak Intan buat tau..he..he.. alkisah semasa Kak Intan menunggu satay yang Kak Intan order siap, adalah seorang muda mendatangi kemeja tempat Kak Intan dan suami duduk menunggu digerai tu.
Kak Intan ni pulak cepat kesian dan memang tak sampai hati bila tengok orang yang mencari rezeki dengan cara begini... Kak Intan juga tengok kuih kuih yang dia jual nampak kemas dan rapi pembuatan nya, packing pun cantek, apa lagi tart ni pula memang kegemaran Kak Intan, Kak Intan pun beli la satu paket, dalam nya ada 6 ketul. Harga pun tak la mahal mana pun.... memang sedap tart yang Mamat ni jual, menyesal beli sepaket je..he... he... kalau tau macam ni punya sedap dua tiga paket Kak Intan rembat. Tak apa ada rezeki, kalau jumpa Mamat ni berniaga lagi semestinya Kak Intan akan beli lagi, kalau nak buat pun biasa nya Kak Intan sorang yang makan, suami dan anak2 memang diorang tak layan. Ohhhh ya...biasa nya kalau nak makan fruits tart ni Kak Intan akan keDelifrance je...ok lah layan dulu pic tart ni ya...Kak Intan nak siapkan kerja kerja rumah yang lain, salam dan jumpa dientry yang akan datang....

8 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Intan... Sedap Nampaknya Tak Ajak Lin Pun...Hehehehe

    BalasPadam
  2. assalamualaikum akak,nampak sedap je tart 2 akak...hehehe...ape kate akak wat plak...musti best!!

    BalasPadam
  3. Sedap mata memandang dan sedap tekak merasanya.

    BalasPadam
  4. w/salam Linn..insyaallah lain kali akak ajak Lin ya...

    BalasPadam
  5. w/salam Miera..insyaallah mmg akak juga teringin nak buat, tunggu lahh...

    BalasPadam
  6. Terima kasih pada Paty's Kitchen

    BalasPadam
  7. memang nampak pun menyelerakan... saya suka makan segala jenis tart..

    BalasPadam
  8. Terima kasih Yasmin...mmg sedap kuih tart ni kan...samala macam Kak Intan juga

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...