18 April 2011

SERAWA DURIAN CICAH ROTI.

Assalamualaikum,
Maklumlah kan sekarang ni musim durian diKuala Lumpur ni. Pergi kat mana mana je ditepi jalan banyak dijual buah buah durian yang entah dari mana datang nya di Malaysia ni.Apa yang pasti dikampong Kak Intan juga sekarang ni memang musim buah durian sedang gugur.
Serawa durian yang Kak Intan masak ni buah nya bukanlah datang dari kampong tapi yang En.Hubby beli dari tepi jalan je..tapi isi nya bolih tahan dan rasanya bukan main lagi. Nak makan gitu je tak berapa nak kick ..ye tak ye Kak Intan buat serawa. Makan dengan pulut pun sedap juga menu ni...tapi Kak Intan tak bolih ikutkan hati makan nya ni...nanti penyakit lain pulak yg timbul..jadi makan je lah dengan roti Gardenia ni...alhamdulillah puas juga lah. Lepas ni bolih la sesapa yg terlior tu buat serawa durian untuk minum petang ni... ok selamat bertemu lagi... Wassalam

1 ulasan:

  1. sedapnya....nasib baru jer buat minggu lps:)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...