19 Mei 2011

MENGINTAI MENU DI INTAI INTAI.

Assalamualaikum,
Selamat pagi Jumaat...apa khabar semua geng blogger? Kak Intan berdoa semoga semuanya sihat walafiat bersama sama keluarga tersayang. Sambil sambil mendobi dipagi hari ini kita share sikit apa yang Kak Intan buat seminggu yang lepas.
Sambutan HARI IBU sudah pun berlalu,pada 8 Mei yang lepas, bila ada HARI IBU, mesti lah ada HARI BAPA...untuk itu Kak Intan dan DE telah keRestoren Intai Intai ,di Ampang untuk mengintai menu menu yang sesuai bagi meraikan HARI BAPA nanti...nampak gaya nya menu nya memang sedap sedap belaka. Sebelum ni pun Kak Intan dan family pernah juga makan makan bersama keluarga disini...tapi nak tau juga sebab dah lama tak datang , mana tau kan mungkin ada menu menu baru yang akan dihidangkan.
Masa Kak Intan dan DE sampai time lunch tuan punya restoran pun ada iaitu En.Bahar....jadi lagi senang nak berbincang...rupanya bukan setakat restoran je bisnes En.Bahar ni macam macam lagi yg dia buat....alhamdulillah semoga bisnes En.Bahar terus berkembang maju.
Tuan punya Intai-intai Restoran menerangkan pada Kak Intan dan DE pakej2 yg dia sediakan direstoran ini...nampak serius tapi peramah..he..he...dah bisnes macamni kenalah ramah kan...
Air pegaga yang di order DE, sedap kata DE....sesuai untuk yang nak kelihatan awet muda bila minum air ini. Ada nama khas...Kak Intan dah lupa lahh singkatan nama nya...

Kebetulan hari tu cuaca panas terik jadi Kak Intan order air kelapa + limau kasturi + laici , kalau tak salah nama mya KELAICHI..kalau salah minta maaf yan En.Bahar ya..




Yang ni sayur yang kami pilih asparagus + udang







Ikan siakap goreng ....
Tomyam seafood... oppppssss ada satu lagi lupa ambil gambar ayam goreng pandan...pun sedap juga...Ok lah sampai disini dulu catatan Kak Intan, nak sambung kerja kerja mendobi pula...sementelah cuaca panas terik ni..wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...