17 Mei 2011

TERIMA KASIH BANYAK BANYAK YA...



Assalamualaikum,
Sambutan HARI IBU telah pun berlalu pada 8hb Mei yang lepas, seronok nya bukan main, bukan la kerana dapat hadiah yg banyak tapi seronok dapat meraikan bersama sama geng geng IBU yang lain. Dalam pada itu adalah sedikit sebanyak hadiah yang Kak Intan terima dihari tersebut antara nya dari anak anak Kak Intan sendiri...apa dalam nya tuh? he..he...ishhh tak payah la tau kan cuma barangan elektrik aje tu...apa pun terima kasih banyak banyak untuk anak anak Kak Intan, kita sebagai ibu bukan mengharapkan sangat hadiah hadiah macam ni...cukuplah kalau sekadar ingatan, itu pun dah besar hati rasa nya, tapi kalau orang dah bagi kita pun sambut lah dengan tangan yg terbka dan hati yang ikhlas...syukur alhamdulillah.
Yang ini bekas barang barang kemas, dari Jong jong Inai (Rose)...sweet je warna nya kan...lebih sesuai kalau buat anak anak gadis yang menyimpan nya...apa pun terima kasih ya Rose.
Hadoiii yaiiiii...terima kasih banyak banyak Yusliza Yusoff, sempat pula dia buat kan crochet ni untuk Kak Intan, warnanya pula ikut tema putih/pink...
Ini pula dari Puan Rashidah Ibrahim- Pen.Editor Majallah Anjung Seri..terima kasih ya Puan Rashidah...macam macam Majallah keluaran Anjung Seri di berikan nya he...he...
Mangkuk tureen ni pula dari Bebe Sunita yang datang dari Kuala Pilah,walau pun sibuk dengan anak anak dan juga bertugas sebagai Staff Nurse sempat juga meluangkan masa datang ke Flaminggo untuk bertemu dan sama sama meraikan Mothers Day Celebration..terima kasih banyak banyak ya Bebe.
Yang ini pula dari Zainon Sulaiman, sempat juga dia menempah tulisan tulisan tu, atau ke Enon yg buat sendiri...apa pun terima kasih banyak banyak ya Enon..
Ini lah dianya antara cenderahati2 yg Kak Intan terima pada hari Mother'S Day Celebration tempohari...terima kasih semua...semoga persahabatan kita berpanjangan sampai bila bila , wassalam...jumpa lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...