13 Jun 2011

PROJEK KERAS TANGAN LAGI....

Assalamualaikum...
Bersua lagi dipetang hari Isnin ini.. apa khabar semua geng blogger? Moga moga sihat selalu ya.... Jum tengok projek Kak Intan baru baru ni.... tak tahu nak buat apa cuba lah recycle balik bahan bahan yang bakal nak dibuang balik ni...tetiba dapat idea balik...sayang nak buang kita pakai semula dengan tambah la apa yang patut pada penyepit langsir ni..
Kali ini penyepit nya ni dibuat daripada besi...kat atasnya tu asalnya ada gambar rama rama...memang tak bolih nak letak la kat curtain tu kalau dah ada gambar gambar yang berbentuk patong binatang ni....tak elok dan dikatakan malaikat tak masok kedalam rumah2 yang mempunyai patung patung binatang.


Jadi Kak Intan tanggalkan patung rama rama tu dan Kak Intan tampalkan dengan bunga bunga tiruan dan juga sedikit juntaian manik manik yang menaikan lagi sedikit seri nya...lepas ni bolih la kepit sana kepit sini he...he...
Pada sesiapa yang ada sepit curtain macam ni jangan lah dibuang kalau dah jemu memakainya...kita tambahkan sahaja apa yang patut supaya bolih diguna pakai lagi ...ok...sampai disini dulu, kita jumpa dientry yang seterusnya, wassalam..

4 ulasan:

  1. Salam kunjungan.. blog menarik.. singgah la ke blog saya :)

    BalasPadam
  2. cantiknya kak intan akk mmg kreatif

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...