22 Julai 2011

MEEHOON SOTO


Assalamualaikum,
Entry menu makanan lagi...kali ni makan meehon soto pula. Cuaca panas panas macam sekarang ni kekadang tak selera nak makan nasi... apa yang selera kalau dapat makan makanan yang sup2 atau pun berkuah... yang ala ala kuah tomyam tu pun sedap, campurkan mee kuning ke atau meehoon ke atau pun kuew teow pun sedap. Kali ni Kak Intan masak meehon soto sahaja...janji berkuah sup...sedap menghirupnya... tambah tambah kalau masih panas, fuhhh...meleleh leleh peluh tu yongggggg makan nya he..he.... Resepinya, rasa nya tak payah la Kak Intan sertakan..ramai yang dah arif membuat nya kan... ok Kak Intan mengundurkan diri terlebih dahulu...jumpa lagi dientry yg akan datang .... wassalam

2 ulasan:

  1. sedapnya kak.. cadang nak buat hujung minggu ni...

    BalasPadam
  2. sedapnya....suka bubuh bawang goreng banyak2...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...