11 Ogos 2011

TETAMU WANITA HARI INI TV3

Assalamualaikum,
Selamat pagi dan selamat menjani ibadah puasa disepanjang bulan Ramadhan ini. Semoga puasa kita lebih baik hari ini dari yang lepas ya. Semalam 11 Ogos 2011 Kak Intan telah diundang menjadi tetamu dalam rancangan WANITA HARI INI diTV3. Terima kasih banyak2 pada penerbit dan crew2 WHI yang menjayakan rancangan tersebut, gugup, gigil semuanya ada dalam diri Kak Intan semalam, almaklumlah tak biasa dengan kamera besar besar distudio tersebut...dah tu ianya dibuat secara LIVE pulak nya, he...he.... apa pun alhamdulillah dah pun selesai semuanya. Jum tengok antara gambar2 yang sempat Kak Intan ambil semalam....
Waktu ini sewaktu bersiaran secara lansung di WHI jan 12.45 tengahari...adoiii...gugup nya tak terkata....Allah saja yang Maha Memngetahui hati Kak Intan didalam ni tau...tapi Kak Intan cuba juga nak nampak kan rasa selesa. Tak tau lah penonton WHI perasan ke tidak. Tapi berterima asih juga pada pengacara WHI berdua tu iaitu Fiza dan Azura... kerana keramahan mereka menjadikan Kak Intan rasa sedikit selesa he..he..




Sambil berborak sambil buat demo..

Dah selesai semuanya sempat juga bergambar dengan dua adik2 pengacara yang manis manis ni, Azura dan Fiza..

Sebelum on air, bersiap siap dulu makeupkan basikal ni, bersama suami, alhamdulillah suami adalah penyokong dan pemberi semangat buat Kak Intan yang setia selama ini.. apa pun yang Kak Intan buat dia restui.


Sikecik Zahara Danisya yang Kak Intan bawa seronok dilayan olih pengacara Azura

Zara dibilek menunggu..excited bila tengok TV kat situ he..he... biasalah budak budak kan

Disaat akhir nak keudara kena buat apa yang patut...
Salah satu barang yang Kak Intan bawa kestudio ialah basikal kecil anak anak yang dicat semula untuk dijadikan tempat meletak pokok2 bunga untuk menghias hadapan rumah sempena nak menyambut Aidilfitri yang bakal menjelma.
Ok lah sampai disini dulu catatan Kak Intan, jumpa lagi dilain entry, wassalam


13 ulasan:

  1. Tahniah Kak...
    Lepas ni mesti banyak dpt panggilan dr majalah kan...

    Kak kalau akak dtg pakai baju ala2 english lagi le vogue..hehehehehe

    BalasPadam
  2. Assalam Kak Intan Tahniah...Watie terus tunggu depan TV semlam...lawa Akak! Selamat Berpuasa ya Kak...maaf lama menyepi ni baru muncul kembali....semalam baca kat blog Kak Ham terus hadap TV.....!Akak dgn Abg Din pergi mengusung basikal comey tu ya!

    BalasPadam
  3. Salam Linn selamat berpuasa, terima kasih..ishhh tak adalahhh he..he.. kalau akak pakai baju inggeris? adoiii pakai gaun gitu ya,,he..he...dah jadi kembang semangkok jadinya nanti

    BalasPadam
  4. Watie/ walaikum salam..mg dah lama tak berborak dgn watie disini..moga sihat selalu ya bersama keluarga....terima kasih sama sama menonton nya semalam..he..he.. mmg kena usung basikal tu semalam

    BalasPadam
  5. Intan, tahniah.... semuga terus maju dengan hobi yg sangat bermenafaat tu.... miss da rancangan tu... kalau tau sure ngadap je tv tu!

    BalasPadam
  6. kreatif dan rajin ... kalau saya ... basikal tu alamtnya gantung kat reban belakang rumah ...

    BalasPadam
  7. Terima kasih Kak Rose
    bolih tengok melalui tonton .com TV3

    BalasPadam
  8. Terima kasih Chik Att... he..he....kadang bila bosan ada idea yg datang

    BalasPadam
  9. Kak intan...i love u sis......tahniah ya....jom kita pegi minum2 lagi nak....

    BalasPadam
  10. terima kasih Ham...love you too...jum kita ubah tempat sikit Ham....bolih aje..

    BalasPadam
  11. tahniah k.intan....dah mrasa mauk tv ek...

    BalasPadam
  12. salam k.intan..terlepas saya nk tgk k.intan ditv..ngape x diwarwar kan sebelum tu..semoga k.intan terus sukses dgn kretiviti..k.intan mmg kretif

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...