20 September 2011

ALHAMDULILLAH BERKESEMPATAN MELALUI USIA EMAS..

Assalamualaikum ,
Selamat bertemu kembali diblog JARIINTANKU ini...apa khabar,,,dah menjelang Subuh dah ni sebenar nya...dek kerana mata masih segar Kak Intan pun isikan masa ini dengan meletakkan entry ini...Sebenar nya Kak Intan rasa seronok sangat sebab Kak Intan diberikan kesempatan dalam usia ini menyambut hari lahir Kak Intan yang ke50 tahun. Alhamdulillah terasa sangat sangat bersyukur diberikan kesihatan yang baik, suami yang baik dan juga anak anak yang baik. Terima kasih dan sangat sangat bersyukur juga dikelilingi dengan jiran jiran, saudara mara serta teman teman yang baik baik.
Diusia ini juga Kak Intan mengharapkan agar teman teman saudara mara yang ada serta kenalan kenalan yang lain juga diberkati Allah dunia dan akhirat.Tak tau apa nak cakap selain bersyukur banyak banyak pada yang MAHA ESA. Pada kawan kawan yang memberikan ucapan terima kasih banyak banyak sekali lagi terutama nya diruangan FACEBOOK.
Sampai disini dulu..Kak Intan mengundurkan diri, wassalam

2 ulasan:

  1. sELAMAT HARILAHIR KAK INTAN...SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI YE....ALHAMDULILLAH...DIKURNIAKAN KELUARGA YANG BAHAGIA KAN....

    BalasPadam
  2. Selamat hari Lahir buat Kak Intan..semoga sentiasa dirahmati dan diberkati allah swt hendaknya

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...