28 September 2011

DECO LEPAS RAYA...



Assalamualaikum,
Saja nak share lepas lepas raya ni Kak Intan mendeko lagi. Nak buat macam mana layan je lah minat yang satu ni jum tengok...
Bukan apa pun yang nak ditayang kan ni, hanya lah tukar lampu dimeja makan ni je aje. Dah terjumpa lampu yang sesuai Kak Intan pun belilah...balik je minta budak salesman yang jual ni tolong gantungkan rasa nya tak susah cuma tukar sahaja lampu yang lama tu pada yang baru. Nak buat sendiri kita ni tak pandai..tak apa lahhhh..suruh je dia buat kan...tapi bila dah gantung anak Kak Intan kata nampak kosong je...ishhhhh biar betul....
Tapi Kak Intan suka je kalau dibiarkan begini, suka nya bukan suka apa ...suka tengok yang bergayut gayut tu berkilat2 kena cahaya lampu
nya ni...
Dalam pada tu ikut juga apa yang anak anak cadang kan supaya diletakkan bunga dicelah celah nya tu...taraaaaa...ini lah hasil nya...menjadi nampak nya cadangan anak Kak Intan ni...
Bunga nya tu sebenar nya nak dibuat kelain tapi dah kesini pergi nya he..he...

Jum layan lagi gambar nya...sampai disini dulu ya...jumpa lagi lain waktu dan entry....

Wassalammmm...

14 ulasan:

  1. kalau dah kreatif tu, pokok getah boleh nampak cantik! Untung suami

    BalasPadam
  2. MAK OIIII CANTIKNYA KAK INTAN....SUKA LAMPU TU...SUKA JUGA CAWAN POLKADOT YG KAT SINUN...

    BalasPadam
  3. Jari intanku sumber inspirasiku..cantik sangat rumah kak intan

    BalasPadam
  4. Gerobok antik...terima kasih...

    BalasPadam
  5. Ady..
    waalaikum salam
    terima kasih

    BalasPadam
  6. Zures..terima kasih..kak Intan sememang nya peminat polka dot

    BalasPadam
  7. Ros Diana..terima kasih selalu singgah sini

    BalasPadam
  8. Salam Liza..
    terima kasih banyak banyak

    BalasPadam
  9. Salam,

    K.Intan lampu tu beli kt mana? Simple n sgt2 cantik specially bila msk dlm rmh k.intan lg la brtambah cantik lampu tu.

    BalasPadam
  10. w/salam ....lampu ni beli dikedai yang tak jauh dari rumah kak Intan ..kalau cari dalam Mudah.com pun ada juga lampu ni diorang jual, harga $100/= sahaja

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...