02 Oktober 2011

SERONOK NYA MAK JAH DATANG BERTANDANG.

Assalamualaiku.
Selamat petang, nak kongsi cerita tentang geng FB yang datang kerumah pada hari Rabu yang lepas, Kami tak merancang untuk bertemu selama ini. Tapi alhamdulillah setelah beberapa lama chatting diFB dalam ruangan ESDG akhirnya kami ditemukan tiba tiba dirumah Kak Intan malam tu...seronok sangat tidak terkira. Panggilan di FB ialah Mak Jah, dia aktiv dengan koleksi pinggan mangkok lama nya dan Mak Jah juga minat dengan dekorasi ala Inggeris nya.
Kebetulan malam tu Kak Intan masak untuk kawan2 sekerja anak Kak Intan yang nak datang beraya...tiba tiba lepas maghrib Mak Jah call Kak Intan nak minta nombor phone Suehani. Kak Intan terus je pelawa Mak Jah datang kerumah. Hani memang Kak Intan dah ajak sebab rumah Hani tak jauh mana dengan rumah Kak Intan ni.
Sememang nya Mak Jah dan Suhani merancang untuk berjumpa..apa lagi datang je lah rumah Kak Intan sambil tu bolih juga makan makan apa yang ada kan...
Ada je cerita Mak Jah dalam waktu yang singkat kami bertemu tu.
Masa nak balik...Suhani macam belum puas je sebab adalah dalam setengah jam Mak Jah ni dirumah Kak Intan sebab dia ada hal lain dengan anak menantu nya malam tu ..apa pun seronok sangat tau Mak Jah dapat jumpa walau pun sekejap...mungkin lain waktu bolih kita jumpa lagi ya..

Dan....sampai disini dulu coretan dari Kak Intan ... wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...