23 Disember 2011

RUPA SECANTEK HARGA NYA...



Assalamualaikum,
Dah penat pilih sarung kerusi, jum kita tengok lampu pula, macam macam jenis, tapi yang ni memang menarik perhatian Kak Intan lah... anak anak pun  kata cantek, tapi harganya.... aduyaiiii..macam nak tergeliat juga dibuat nya, apa tak nya design nya cantek, mestilah harga pun ikut cantek juga... tak apa cuci mata ulu kita buat budget, kalau rasa rasa ok, bolih la kita beli he...he... Kak Intan suka dengan bentuk shade nya menyerupai lace.. bila lampu nya dipasangkan bukan main cantek lagi efek nya yg kita nampak.... sesiapa yang berhajat nak cuci mata atau ada juga yang nak cuci poket bolih la layan gambar gambar nya disini.... ok layannnn...














Rupa cantek, warna pun cantek, ermmmm, harga nya haizzzzz... nanti nak budget budget dulu...dah cakap sama taukey kedai...nanti datang lagi ya... Kak Intan tinggal kan gambarnya kat sini la dulu, Wassalam

8 ulasan:

  1. pandai tul kak intan mencari bende2 cantik ya.. kat mana ni kak?

    - danganum

    BalasPadam
  2. cantik la kak intan.. tergoda

    BalasPadam
  3. Salam Dang Anum...kedai nya kat Cheras ni ...anak Kak Intan yg ambil gambar2 ni nak buat cuci mata he...he...

    BalasPadam
  4. Salmi kalau tergoda kena beli tu...harga nya antara 400Rm -1k lebih ....kedai nya diViva Home Cheras

    BalasPadam
  5. Sarah...mmg tersangat cantek..Kak Intan pun suka shade dia ala ala lace gitu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...