01 Februari 2012

SERONOK LAYAN MANNEQUIN NI...


Assalamualaikum,
Selmat petang, cuaca kat luar hari ni agak panas kan...nak keluar pun malas, mula nya tadi ingat nak juga keluar keshopping kompleks mencari apa yang patut , bila tengok cuaca agak panas Kak Intan ambil keputusan duduk je dalam rumah diam diam sambil sambil menjahit baju mannequin yang satu ni.

Seronok juga melayan nya, he...he.. tak dapat jadi pereka fesyen pada oarang pada mannequin ni pun jadilah, apa pun Kak Intan rasa enjoy sangat. Rasa nya ini mannequin yang keberapa Kak Intan buat gak nya...tapi lebih kurang sama je semuanya ikut apa kata situan punya mannequin ni je...
Apa yang seronok bila tengok lace lace ni bila diletak kan kat mannequin ni memang lah cantek terutama warna putih atau pun cream...ditambahkan sedikit manik yang nampak macam mutiara tu...
Ok lah layan dulu la ya...fesyen yang Kak Intan buat hari ni...Kak Intan nak siapkan minum petang pula... Wassalam.... jumpa lagi







2 ulasan:

  1. cantiknya yang ni kak, lace tu..huhu

    BalasPadam
  2. lama x singgah sini..cantik la kak...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...