09 Februari 2012

TUKAR CURTAIN WARNA PUTIH ...





9 ulasan:

  1. cantik..langsir warna putih buat ruang tampak luas dan seeeeeejuk jer ..

    BalasPadam
  2. wah cantik la kak,..nampakmanis je,lembut sejuk mata memandang...

    BalasPadam
  3. terima kasih Izan...dah lama terngin nak cuba gunakan warna yang putih putih macam ni...hasil nya memang rumah nampak luas walau pun rumah Kak Intan ni sememang nya kecik

    BalasPadam
  4. Angah...
    terima kasih ya atas pandangan Angah tu

    BalasPadam
  5. sbb blog kak intan ni la membuatkan saya sebulat hati minat gaya english.tahun 2012 mmg berazam nak deco umah gaya ni.suka sgt dgn blog akak.mmg sumber inspirasi.Siap soping kat Romantika last week hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. inazamri... la ye kerrrr? dah menjadi la deco rumah ala english tu? terima kasih juga selalu singgah keblog akak ni.

      Padam
  6. kak intan buat seniri yer?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer Azie yg senang2 macam ni memang akak jahit sendiri ajer

      Padam
  7. Assalam kak intan...cantik rmh kak intan..sejuk mata memandang

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...