28 Oktober 2012

DAPAT TEKO LAGI....


Assalamualaikum,
Alhamdulillah kali ini bertambah lagi koleksi teko lama Kak Intan, tak sangka juga sambil berhariraya dapat rezeki terpijak.. mulanya Kak Intan ingatkan tuan rumah tu nak guna kan lagi teko lama ni, rupa nya katanya teko teko ni diasingkan untuk dibuang sebab tuan rumah dah tak berminat lagi dengan koleksi koleksi lama ini. Cepat cepat Kak Intan menawarkan diri untuk mendapatkan sebagai koleksi. Tuan rumah tak banyak cerita terus aje memberikan nya pada Kak Intan...wahhhhh best nya he...he... mmg rezeki lah kali ni ..
 Teko yang ini diberi nama Wild rose...memang cantek bunga rose nya yang terdapat 5 kuntum tu, baru Kak Intan tahu ramai juga yang buat koleksi teko bulat ni (istilah bagi orang2 yg mengumpulkan koleksi teko seperti bentuk ini.


Yang ini pula teko bulat bunga padi...ermmm..tak kisah la tu dah dapat ni pun syukur alhamdulillah...insyaallah koleksi ni Kak Intan akan simpan sebaik mungkin seperti koleksi bunga kangkung yang Kak Intan dapat sebelum ni..


Ok ...gembira sangat dengan koleksi terkini ini...terima kasih kepada yang menghulurkan nya pada Kak Intan..insyaallah kalau ada lagi Kak Intan akan terus menjadikan koleksi yang seterus nya pula. Ok nanti kita jumpa lagi dilain entry...wassalam.






3 ulasan:

  1. teko bunga hitam tu,..masih ada beberapa biji di kg,..peninggalan arwah mak saya,...mmg cantik..

    BalasPadam
  2. Salam. kali pertama jengok ke blog ini, sangat menarik.... :)

    BalasPadam
  3. asslm mak neng..dah memang nak jadi rezeki mak neng tu...:)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...