28 Oktober 2012

SYUKUR ALHAMDULILLAH...


Assalamualaikum,
Syukur alhamdulillah hari ini 29 Oktober 2012, genap 29 tahun Kak Intan dan suami hidup bersama. Kami bernikah pada tanggal hari ini dan bersanding juga pada hari yang sama 29 tahun yang lalu. Tak pernah merancang untuk berkahwin dalam usia seawal 22 tahun dan suami pula 25 tahun..mungkin dah jodoh kami, berkawan pun tak lama dalam 3 bulan terus bertunang, tak sampai setahun kami melansung kan pernikahan. Alhamdulillah dikurniakan 3 anak lelaki...


Susah senang berumah tangga kami dah harungi bersama...biasa lah kalau berumah tangga sesekali ada juga bertelingkah ...mana ada rumah tangga yang sentiasa aman damai...apa pun semuanya itu adat dan resam dalam perkahwinan...kita kena pandai menghadapi dan menangani nya. Amin...pada kawan kawan yang semua yang mendoakan rumah tangga kami amin..amin..amin semoga rumah tangga anda juga berkekalan hingga akhir hayat.... bersama sama anak anak yang tersayang...sebelum mengundurkan diri wassalam...buat semua..


12 ulasan:

  1. assalamualaikum...
    kak intan.. syukur alhamdullillah.. 29 tahun sudah ye.. nani baru genap 16 tahun pada 24 haribulan lepas.. :) alhamdullillah syukur.. semoga kak intan dan suami bertambah bahagia ye.. aminnnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikum salam Jasnani..aminnn...kak Intan juga berdoa moga moga rumah tangga Jasnani kekal hingga akhir hayat insyaallah.

      Padam
  2. Tahniah. Di doakan semoga bahagia selalu...

    BalasPadam
  3. hepi aniversari ya kak intan cayang..moga cinta kasih kalian akan terus mekar selama2 nye..amin!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih Dr,Ina... Kak Intan juga mendoakan rumah tangga Ina dan suami juga begitu...

      Padam
  4. Selamat menyambut Ulangtahun Perkahwinan..semoga diberikan lebih kebahagiaan dan kekal hingga hujung nyawa....:)

    BalasPadam
  5. Tahniah Kak Intan. Wah 29 tahun bukan masa yg singkat. Melayari bahtera rumahtangga dgn asam-garam pastinya dah masak ranum dan saling mengerti.

    Moga terus bahagia.

    BalasPadam
  6. Tahniah Kak Intan...semoga terus bahagia...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...