04 Januari 2013

KEMAS2 RUMAH SAMBUT TAHUN BARU....

Assalamualaikum,
Selamat tengahari... apa khabar kawan kawan blogger semua, dah lama Kak Intan tak update entry baru diblog Jariintan ku ini, aentah apa busy sangat sejak akhir akhir ini, untk itu tak terlalu lambat rasa nya Kak Intan nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2013, moga kehidupan kita semua lebih baik dari yang lepas2. Tak ada apa yang nak dikongsikan kali ini cuma masa nak sambut tahun baru hari tu Kak Intan habiskan masa kemas2 semula rumah. mana yang tak mustahak kak Intan keluarkan dari ruang yang tak sebesar mana ini.
Apa pun alhamdulillah, bersyukur sangat sangat dengan apa yang ada setakat ini, rasa nya untuk masa masa yang seterusnya Kak Intan dah semat kan dihati tak nak lagi beli barang barang yang tak bermanafaat untuk dijadikan koleksi Kak Intan . Cukuplah mana yang ada setakat ini..betul tak? he..he...
Kata suami Kak Intan kalau nak beli pun tunggulah sampai dah tak bolih guna baru beli yang baru...betuk tu setuju sesangat Kak Intan dengan apa yang suami Kak Intan cakap...he..he... ok lah sampai disini dulu catatan pertama Kak Intan ditahun 2013 ini...sampai jumpa lagi dilain entry wassalam.

2 ulasan:

  1. Salam kak Intan...selamat Tahun baru 2013 wpun dah beberapa hari kita laluinya....

    Cantiknya rumah akak!!saya cukup suka tengok hiasannya...pandai betul akak mengemas ye....
    Akak untung tau sebab pandai menjahit....:)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...