08 Februari 2013

KOLEKSI PUCUK REBUNG....

 Assalamualaikum,
Bercerita lagi tentang koleksi koleksi lama hari ini, masa ke Batu Pahat tempohari Kak Intan juga dapat menambah lagi koleksi pucuk rebung ni. Mulanya Kak Intan cuma beli untuk kiriman seorang kenalan dari Singapura, apa yang terjadi dengan Kak Intan sekali dah terpikat dengan koleksi koleksi ini. Yang kat atas tu saiz yang Kak Intan dapat agak besar sikit, satu yang lungkum dan satu lagi yang rata bentuk nya...aduiiii bila dah kena basuh dan diclorox memancar2 kilat nya...
Yang 2 pasang dibawah n sais nya agak kecil tapi sangat cantek kalau zaman zaman mak kita dulu2 diorang letak wajik atau dodol dalam nya kan. Tapi dulu2 Kak Intan tak kisah sangat pun dengan barang barang ni, bila dah usia2 begini bila nampak barang2 ni macam berharga dan banyak kenangan nya pula. Ok sampai sini dulu ya...nanti kita sambung cerita yg lain pula. Wassalam...jumpa lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...