27 Ogos 2009

KE ROMANTIKA...MENAMBAH KOLEKSI YANG ADA...

Malam semalam selepas saje selesai berbuka dan menunaikan apa yang patut Kakintan keluar ke Romantika sekejap.....hajat hati pada asal nya hendak mencari barang lain...tapi bila dah masuk situ ...tau tau aje lah barang lain pulak yang Kakintan rembat..lagipun barang yang KakIntan cari sudah kehabisan stok...menurut kata jurujual yang ada disitu kemungkinan stok tersebut sampai dalam hujung minggu ini...tak apa lah....bolih tunggu lagi..sambil sambil tu mata tak melepaskan peluang menyelinap kesetiap barang barang yang dipamerkan....Hasilnya ini lah yang Kakintan rembat semalam..Takut takut hujung minggu ni kesitu lagi entah apa lagi yang Kakintan rembat..he...he....
Dah lama berkenan dengan piring ni...semalam banyak juga stok yang ada...rembat la 2 biji....

Bekas untuk berus gigi dan ubat gigi....
Bekas 3 tingkat ni untu cup cake/muffin..ermmmm...bolih la guna hari raya nantikan...
Sudip untuk kek ni Kakintan rembat 2 batang juga....macam lah Kakintan ni rajin sangat makan kek.....tak apa lah janji ada..bila bila nak digunakan bendanya dah ada...senang kan....

8 ulasan:

  1. wah kak intan...dh ready2 nak sambut raya ni!!!

    BalasPadam
  2. Salam Kak Intan....

    Cantik pulak sudip tu kak....tak jumpa pulak kat Romantika ke tak perasan tak tahu la...ia la bila dah masuk Romantika boleh jadi giler dibuatnya....

    BalasPadam
  3. Salam kenal kak.
    Thanks sudi terjah then jadi follower blog Ucu. Nice blog.
    ucu pung soke konsep ala-ala inggeris akak ni.
    Boleh jadi rujukan.

    BalasPadam
  4. k.intan, saya berkenan kat semuanya terutama kat piring, tingkat cuppies dan sudip kek tu!!!

    BalasPadam
  5. k. intan, kita sukka gak gi romantika tapi kat angsana jb. masuk situ mesti habis duit punya. tapi x delah sudip & piring cam tu! kadang tu x bnyk pilihan. kalau k.intan gi lagi blh tak beli kan?

    BalasPadam
  6. bestnya jalan2 romantika.. kalau la kat penang ni ada.. awal2 dah serbu.. hehe.. btw cantik2 barang yang akak beli tu.. kira utk raya la semua ni ye..

    BalasPadam
  7. Salam ramada dari pak karamu

    BalasPadam
  8. Ass-Salam Kak Intan
    boleh kongsi tak...KK Home Deco tu kat mana ek...
    Keep decorating...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...