09 November 2009

PAU BERINTIKAN OTAK OTAK...SEDAP...

Salam semua.....nampak nya musim tengkujuh sudah sampai waktu nya, bolih dikatakan setiap hari hujan turun, tak pagi petang, tak petang malam.....Biasanya kalau petang petang musim hujan ni perut sentiasa je terasa lapar...semestinya nak cari sesutu untuk dikunyah kan....Kali ini Kakintan nak share disini tentang kuih pau yang En.Hubby bawa dari Expo Makanan Antarabangsa yg diadakan diPWTC beberapa hari yang lepas....inilah bungkusan nya....
Setiap bungkusan terdapat 9 ketul...ermmmmmm bila dah kukus..makan pulak masa panas panas tu ,memang sedap didalam terdapat inti otak otak....wahhhhh memang sedap sebab ada rasa lemak lemak pedas....diminum pula bersama sama dengan kopi panas....kalau tak percaya nanti bolih cuba...he..he...ok....
Gambarnya agak kabur sikit sebab ambil gambar ni guna handphone je......3 ketul ni kalau dah makan tak payah makan nasi dah....bolih kenyang...ok layan la gambar ni dulu ya......salam..

7 ulasan:

  1. Oo... ada erk pau otak-otak? Camner ler rupa isi kat dlmnya erk?

    BalasPadam
  2. macam2 orang berniaga ni ya...

    BalasPadam
  3. Mesti sedap..pedas2 manis kan Kak!!

    BalasPadam
  4. salam bintangku...isi dalam otak otak du ada kat plastik pembalutnya tu

    BalasPadam
  5. salam Umie....memang pun saingan kan hebat sekarang jadi diorang pelbagaikan dalam pasaran.

    BalasPadam
  6. salam Watie, pada tekak Kakintan memang sedap rasanya tu....

    BalasPadam
  7. tak boleh lawan yang ori kan...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...