27 Disember 2009

BREAKFAST PAGI NI....ROTI LAGI.....

Salam semua dan selamat pagi....dah breakfast ke? Pagi ni makan apa? He...he banyak tanya la pulak kan. Kakintan buat roti berlapis daging lagi pagi ni, untuk menghabiskan stok roti sebelum tamat tarikhnya tu. Sayang kalau terbuang begiti sahajakan.
Kali ni Kakintan tak bakar dalam bekas yang besar, tapi dalam bekas yang kecil kecil sahaja, bekas tersebut pemberian dari Kak Norzela yang menetap di Utah. Waktu tu Kak Norzela datang berkunjung keMalaysia pada awal July tempoh hari dan singgah kerumah Kakintan bersama sama dengan kakaknya yang tinggal diMelaka.
Separuh lagi roti tu Kakintan buat roti sosej gulung dengan telor dadar. Tapi sosej tu Kakintan tak goreng, cuma rebus sahaja. Anak bujang kat rumah Kakintan lebih suka direbus dari digoreng..katanya nya kalau goreng banyak sangat minyak..ikut la apa yang diorang sukakan....ok layan dulu gambar gambar ni ya...salammmm dan selamat bersarapan pagi.

13 ulasan:

  1. Salam ziarah...
    Wowww bestnya sarapan roti berlapis daging tu, siap dlm acuan berbentuk hati...alangkah romantiknya bersarapan bersama2 ngan hubby...

    BalasPadam
  2. Rajinnya akak buat brekpas! huhuh :)

    BalasPadam
  3. Salam...
    Selamat pagi Kak Intan...

    Saya dah lama KIV resipi rt lapis daging tu...Tak Tau bila nak buat...Takpelah..Mintak sini je lah....

    BalasPadam
  4. Salam intan....memang le intan ni rajin.rajin...teruskan...

    BalasPadam
  5. Salam kak Intan,
    takpe menu sama kak. deco nya tetap berbeza. comei bekas bentuk love tuh. :)

    BalasPadam
  6. salam Hajar..terima kasih sudi singgah.Acuan tu pemberian sorang kenalan yang jauh merantau dibumi benua orang putih tu he...he...

    BalasPadam
  7. Hi Love...ni time rajin datang..kalau malas datang beli je la

    BalasPadam
  8. Salam Sue..tak apa KIV dulu...hujung minggu ni cuti lama sikit bolih la buat kan..he...he...

    BalasPadam
  9. salam mamaju..terima kasih banyak2..

    BalasPadam
  10. rajinnye..bertuah anak2..saya pun nk jd rajin cam akak lah! hikhik..

    BalasPadam
  11. salam Ina..terima kasih...betul ke sedap...he..he..

    BalasPadam
  12. salam mamalieyna...ada masa malas juga..ha.time tu tapau je dari kedai he..he,,,

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...