29 Januari 2010

GATHER2 LAGI..DGN ALMA, MONA, UMIE-E

Salam dan selamat berhujung minggu semuanya....tengahari tadi Kakintan dan suami keBB Bangi...sebelum tu Kakintan singgah keKajang ada kerja kerja tertangguh memasang curtain dirumah seorang kawan. Lepas je siap kerja kerja memasang curtain Kakintan terus je keBangi. Malam sebelum tu Kakintan terima SMS dari Alma.....yang pulang bercuti dari Australia...dah lama sebenar nya Alma pulang tapi banyak urusan yang nak diselesaikan terlebih dahulu....jadi Ahad ni lah masa yang sesuai untuk kami gather gather sebab Sabtu akan datang Alma akan pulang semula ke Australia....
Minta maaf gambar ni kurang memuaskan...maklumlah minta tolong staff restoren tu tolong snapkan....
Bersama sama Alma dan anaknya Farish, kesian dia naik bosan tunggu mak mak yang ada ni duk bersembang....he...he.....
Mona dan anak perempuan sulong nya....Kakintan sebenarnya memang tak pernah jumpa atau berchit chat dengan Mona (ApekD) ni....tapi dia juga peramah orang nya. Datang siap bawa kek lagi....
Yang last sekali datang ialah Umie -E (Kak E)....Umie tengah melayan anak Mona makan ABC, kiut je anak Mona ni....he..he...suka tengok gelagat dia....pada Umie..terima kasih dengan buah tangan yang diberikan dan juga terima kasih banyak banyak belanja kami semua.....Pada Alma juga terima kasih sebab sudi meluangkan masa untuk bertemu dengan Kakintan dan juga kawan kawan yang lain .....semoga persahabatan kita berpanjangan sampai bila bila...amin

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...