01 Februari 2010

SEMOGA AIN DAN HAFIZ KEKAL KEAKHIR HAYAT

Salam dan selamat pagi kepada pengunjung yang datang kesini. Pertama sekali nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada pasangan Nor Shazreen Shahrul Azhar dan pasangan nya En.Hafiz. Mereka ini adalah anak kepada jiran Kakintan suatu masa dahulu.
Pasangan ini mengadakan majlis perkahwinan nya di Dewan Sri Endon, Precent 10 Putrajaya pada hari Sabtu yang lepas. Kakintan dan beberapa orang jiran jiran yang berdekatan meluangkan masa meraikan majlis tersebut.

Alhamdulillah majlis yang sederhana tapi meriah disajikan dengan makanan yang sedap sedap, sambil tu tetamu juga didendangkan dengan alunan suara dari Ustaz Zulkarnain Hamzah mendendangkan selawat keatas Nabi SAW, serta doa selamat buat pasangan pengantin, selain dari itu bacaan Quran juga diperdengarkan. Ada juga persembahan gamelan dan juga tarian tarian yang dipersembahkan olih kanak kanak sekolah.


Akhir sekali Kakintan juga nak mengucapkan tahniah kepada kedua ibu bapa pengantin perempuan sebab dapat menantu baru. Semoga pasangan pengantin juga tabah menempuh penghidupan baru dan juga semoga cepat menimang cahaya mata......aminnnnn.



1 ulasan:

  1. selamat pengantin baru tuk pengantin ,semoga bahagia hingga ke akhir hayat..amin

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...