28 Januari 2010

NASI PADPRIK....KEK BATIK....

Salam semua kawan kawan pengunjung blog Kakintan, kali ni tak ada menu istimewa yang dipaparkan...payah betul kalau kuman MALAS dah meresap masuk dalam badan....hanya ini yang dapat dihidangkan untuk tengah hari ni...he...he...nasi goreng padprik ayam...bukan nya apa masak gunakan bahan bahan apa yang ada je dalam fridge tu....rasanya semua tahu macam mana nak masak kan....ok....
Yang ni pula kek batik....ambil resepi ni dari rumah Mat Gebu....sapa yang tak kenal dengan jejaka dari Sedenak ni yang terror memasak dan juga peminat tegar pinggan mangkok bunga kangkong. Sesiapa yang nak cari menu sedap sedap bolih je buat rujukkan kat blog dia..
O.k layan je la dulu dua menu Kakintan kali ni....Kakintan dalam mood " bermalas malasan" sekarang ni....entah kenapa pun tak tahu lah.....ok bye.....

18 ulasan:

  1. malas pun menjadi ye kak..:)
    sedapnye kek batik tu..dah lama tak makan..cam nk watla..simple tp best...:)

    BalasPadam
  2. kak intan, nak kek batik tu sepotong dua....! leh laaa.....!!!

    BalasPadam
  3. kak intan..kalo tgk menu akak tu bukan malas tu..
    semua sedap..:)

    BalasPadam
  4. salam kak intan
    kasi pos sikit kek batik tu
    hanie buat tak penah menjadi.. huhu
    salah resipi kah.. or memang tangan tak berbakat nak memasak. ahakss

    BalasPadam
  5. Ramai dok buat kek batik tu erk...bila lah nak sampai seru buat kek tu kat watie...kalau nak beli biskut marie...hubby mesti sibuk tanya...nak buat apa...biskut tu dia tak suka.....jadi..bila nka jadi kek....ni!

    BalasPadam
  6. Kak Intan, Love want some padprik and kek batik!!! huhuhu ;) sedapnyaaaaa

    BalasPadam
  7. Kek batik tu saya suke...Tapi semuanya buat kat dapur orang len..belum pernah keluar dari dapur rumah sendiri....sebab saya cerewet siket ngan kek batik ni..tak kena cara, tak makan tu yang takut nak wat sendiri tu melainkan beli ngan org yang dah biasa..he he he he..byk cekadak pulak kannnn.....kih kih kih

    BalasPadam
  8. SYUHADA..cuti 2 hari ni bolih la buat kan...

    BalasPadam
  9. Azita...bolih ada sikit lagi tu....

    BalasPadam
  10. Mummy seri..malas bukan nya malas apa malas nak pikir nak masak lauk apa hari2 he...he...

    BalasPadam
  11. Hanie....kadang2 mmng macam tu..buat 2/3 kali baru la menjadi..tak pe buat untuk makan sendiri kan...sedap tak sedap makan lah juga kan..

    BalasPadam
  12. salam intan..pertama kali jumpa blog ni..saya perpikat..cantik..backgroundnya..dan saya memang berminat dengan bloq yang ada resepi..izinkan saya mencuba resepi2 yang ada diblog ini...terima kasih..

    BalasPadam
  13. Watie...beli biskut tu bila dia tak ada bila kek dah siap bagi dia rasa tengok macam mana respon dia bila makan kek tu nanti...kalau dia kata sedap alhamdulillah..he...he...

    BalasPadam
  14. Hi LOVE..thanks ya sebab selalu singgah sini...bolih2 bagi alama t nak kasi pos kek

    BalasPadam
  15. Sue...lain macam pulak citarasa Sue tu ye..he..he....

    BalasPadam
  16. salam Erna...terima kasih sebab singgah sini...sila kan lah ambil resepi2 tu..Kakintan pun sebenarnya bukan pakar dalam masak masak ni...sebalik nya selalu juga dok cedok resepi dari orang lain..terutama resepi Kak Hanieliza dan juga resepi Mat Gebu...

    BalasPadam
  17. salam k intan
    lamaaaanye menyepi kt blog kita2 tuh...!!!
    saya ada kat msia skg ni, nx week balik oz dah...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...