04 Februari 2010

SELERA ORANG BUJANG....

Salam semua dipagi hari Jumaat ini...dah standby ke apa menu nak masak hari ni...Kakintan pun belum ada menu lagi yang nak dimasak hari ni...apa yang ada kat bawah ni ialah yang Kakintan masak malam tadi untuk memenuhi selera anak anak bujang yang ada kat rumah Kakintan ni...antaranya ialah udang goreng celup tepong cicah dengan sos cili Thai...

Dan seterusnya.....roti bakar dimakan bersama hashbrown bersalut telur dan juga sosej. Kalau dah makan benda benda ni diorang dah tak makan nasi dah ...layan je la menu menu tu....he..he...
Ok....setakat ini dulu ya buat kali ini.....salammmm dan bye...byeeee....(tengah fikir apa yang nak disediakan untuk tengah hari nanti)....

3 ulasan:

  1. simple abis .. janji kenyang ...

    BalasPadam
  2. Bukan anak bujang jer suka kak..mak budak pun suka!!!

    BalasPadam
  3. sedap tu...
    tp kalo sy tu mcm tak cukup jerk..hehe..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...